Πλοήγηση Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων ανά Επιβλέποντα "f1bac4a4-bb7c-4ca9-99c3-72bf5ca18c82"
Αποτελέσματα 7-26 από 26
-
Η αυτοαξιολόγηση και η διαρκής ανάπτυξη του εκπαιδευτικού οργανισμού που μαθαίνει
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-14)Το αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αφορά στην αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και στη σύνδεσή της με τη διαρκή ανάπτυξη της σχολικής μονάδας, η οποία μέσω της συγκεκριμένης διαδικασίας μετασχηματίζεται ... -
Η διοίκηση μέσω στόχων στα πλαίσια της εφαρμογής της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στη δημόσια προσχολική αγωγή και εκπαίδευση. Απόψεις παιδαγωγών και νηπιαγωγών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-21)Η Δ.Μ.Σ. είναι ένα σύστημα διοίκησης που προέρχεται από τον χώρο του επιστημονικού management και έχει εφαρμοστεί τα τελευταία χρόνια στη διοικητική πρακτική των οργανισμών με θετικά αποτελέσματα. Το ... -
Η δυναμική του περιβάλλοντος λειτουργίας του σχολείου και ο ρόλος του διευθυντή στη διαχείριση, ανάδειξη και προαγωγή του ανθρώπινου δυναμικού. Μελέτη περίπτωσης σχολικού συγκροτήματος Νέας Σμύρνης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-02-25)Το σχολείο λειτουργεί ως ανοιχτό σύστημα που βρίσκεται σε αλληλεξάρτηση και αλληλεπίδραση με το εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον. Κατά τη διαδικασία αυτή ο διευθυντής της σχολικής μονάδας καλείται να ανακαλύψει έναν κοινό ... -
Η επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση ως μοχλός επαγγελματικής και προσωπικής ανάπτυξης – Η περίπτωση των Δημοσίων Ι.Ε.Κ. του ΥΠΑΙΘΑ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-04-15)Η επαγγελματική εκπαίδευση αποτελεί έναν κρίσιμο πυλώνα στη διαμόρφωση και ανάπτυξη ενός ατόμου στο επαγγελματικό πεδίο. Σε μια εποχή που οι απαιτήσεις της αγοράς εργασίας εξελίσσονται με ταχύτητα, η σημασία της προσαρμογής ... -
Η επίδραση της ενσυναίσθησης διευθυντή σχολικής μονάδας στο μοντέλο διοίκησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-02-26)Τις τελευταίες δεκαετίες όλο και περισσότεροι μελετητές ασχολούνται με την ενσυναίσθηση, σε μια προσπάθεια διάκρισης, διερεύνησης και εμβάθυνσης στην έννοιας και της επίδρασής της σε διάφορους τομείς της ζωής μας. Η παρούσα ... -
Η επίδραση του περιβάλλοντος εργασίας στην ψυχοκοινωνική διάσταση των εργαζομένων στα σχολεία ειδικής αγωγής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-14)Η εργασία αυτή ασχολήθηκε με την εξέταση της επίδρασης του περιβάλλοντος εργασίας στην ψυχοκοινωνική διάσταση των εργαζομένων στα σχολεία της Ειδικής Αγωγής. Μελετήθηκε βιβλιογραφικά η επαγγελματική ζωή και στη συνέχεια ... -
Η συμβολή της καινοτομίας στη διασφάλιση της ποιότητας στην εκπαίδευση και η πρόσληψή της από τη σχολική ηγεσία: μία πρόταση εφαρμογής πολιτιστικού προγράμματος με έμφαση στην προώθηση της γλωσσομάθειας και της πολυγλωσσίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-27)Σκοπός της παρούσας διατριβής ήταν η ανίχνευση της συμβολής της καινοτομίας στην ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης και η ανάδειξη του τρόπου με τον οποίο η σχολική ηγεσία προσλαμβάνει την καινοτομία. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε ... -
Η συμβολή της σχολικής ηγεσίας στη διαχείριση της πανδημίας COVID-19 σε σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του νομού Αττικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02)Η έλευση της πανδημικής κρίσης Covid-19 επέφερε συνέπειες όχι μόνο στον χώρο της υγείας, της κοινωνίας, αλλά και της οικονομίας. Ο χώρος της εκπαίδευσης δε θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστος απ’ όλα αυτά, καθώς ήρθε ... -
Η συμβολή του σχολικού ψυχολόγου στην ανάπτυξη της ηγετικής προσωπικότητας του εκπαιδευτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-05-24)Υπόβαθρο: Η χρήση ψυχολόγων στις σχολικές μονάδες είναι πλέον επιβεβλημένη για την αντιμετώπιση μιας σειράς αναγκών αυτών, όπως για παράδειγμα ο σχολικός εκφοβισμός. Παράλληλα, στη σύγχρονη εκπαίδευση παρατηρείται η μεταβολή ... -
Ηγετικά στυλ, σχολικό κλίμα & επαγγελματική ανάπτυξη : ο ρόλος του σχολικού κλίματος στα στυλ ηγεσίας και την επαγγελματική εξέλιξη των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-04-06)Η παρούσα εργασία ασχολείται με το στυλ ηγεσίας των σχολικών ηγετών. Αρχικά, στην εργασία, γίνεται αναφορά στην έννοια της σχολικής ηγεσίας και στην έννοια του αποτελεσματικού διευθυντή ως εκπαιδευτικό ηγέτη. Στη συνέχεια ... -
Μελέτη βαθμού ικανοποίησης από τα αποτελέσματα Συμπράξεων Δημοσίου με Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) στην ελληνική εκπαίδευση υπό το πρίσμα των διευθυντών των εκπαιδευτικών μονάδων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-21)Αφορμή για το θέμα της διπλωματικής μου έδωσε το γεγονός ότι υπηρετώ σε σχολείο που κατασκευάστηκε με Σύμπραξη Δημοσίου με Ιδιωτικό Τομέα. Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη. Το πρώτο μέλος είναι η βιβλιογραφική επισκόπηση ... -
Ο εκπαιδευτικός ως ηγέτης στην τάξη. Αντιλήψεις καθηγητών και μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-21)Σε μια εποχή που η ηγεσία των εκπαιδευτικών θεωρείται ως κεντρικό συστατικό για την εκπαιδευτική αλλαγή και βελτίωση, η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί να διερευνήσει το κατά πόσο είναι αποδεκτή η ταυτότητα του ... -
Ο ρόλος της διασφάλισης της ποιότητας στην ανώτατη εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-04-06)Η διαχείριση της ολικής ποιότητας (ΔΟΠ) είναι μια από τις πιο σημαντικές τεχνικές διαχείρισης που χρησιμοποιούνται για τη βελτίωση της ποιότητας και της παραγωγικότητας σε οργανισμούς /ιδρύματα. Η έννοια της ΔΟΠ αυξάνεται ... -
Ο ρόλος της επιμόρφωσης του διευθυντή στη διαχείριση συγκρούσεων σε σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-21)Η σύγκρουση ως φαινόμενο αποτελεί ένα στοιχείο μιας οργανωμένης και εξελισσόμενης κοινωνίας, η οποία συμβαίνει φυσιολογικά μέσα στους οργανισμούς εφόσον είναι αποτέλεσμα της επικοινωνίας των ανθρώπων μεταξύ τους. Η σύγκρουση ... -
Ο ρόλος της τέχνης στην αντιμετώπιση στρεσογόνων καταστάσεων που βιώνουν παιδαγωγοί - εκπαιδευτικοί στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-02-25)Η παρούσα έρευνα εμβαθύνει στη χρήση της τέχνης και των καλλιτεχνικών εκφραστικών μέσων ως στρατηγική αντιμετώπισης, πρόληψης των στρεσογόνων καταστάσεων και μείωσης του στρες και του άγχους που βιώνουν οι εκπαιδευτικοί ... -
Ο ρόλος του ηγέτη στη διαχείριση των συγκρούσεων στην υποχρεωτική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-02-25)Η σχολική σύγκρουση είναι ένα σημαντικό πρόβλημα που προκύπτει συχνά στα εληνικά σχολεία και οφείλεται ως επί το πλείστον σε διαπροσωπικούς και οργανωτικούς παράγοντες. Ο ρόλος της ηγεσίας του σχολείου είναι εξαιρετικά ... -
Ο φόρτος εργασίας (καθήκοντα και αρμοδιότητες) του διευθυντή-ηγέτη στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση σε σχέση με το ισχύον θεσμικό και σχολικό πλαίσιο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-06-14)Μέσω συστηματικής καταγραφής επιχειρήθηκε να διαμορφωθεί μία αναλυτική εικόνα σχετικά με τις υποχρεώσεις, τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες των διευθυντών στα δημοτικά σχολεία στην Ελλάδα σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό ... -
Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τη δημιουργία ενός καινοτόμου ευρωπαϊκού σχολικού περιβάλλοντος: ποιοτικά χαρακτηριστικά και εκπαιδευτικές πρακτικές - δράσεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-21)Η εργασία που ακολουθεί αφορά τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και δη της περιφέρειας Α’ Αθηνών για τη σύσταση ενός καινοτόμου ευρωπαϊκού τύπου σχολικού περιβάλλοντος και διακρίνεται σε δύο μέρη: ... -
Ποιοτικά χαρακτηριστικά διευθυντών που συμβάλλουν στην αποτελεσματική διαχείριση κρίσεων. Η περίπτωση του Covid 19 στις σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-22)Στη διπλωματική εργασία που ακολουθεί σκοπός του θεωρητικού της μέρους είναι να διερευνηθούν και να προσδιοριστούν τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των διευθυντών, τα οποία μπορούν να συμβάλουν και να παίξουν καθοριστικό ρόλο ... -
Στρατηγικές διοίκησης εκπαιδευτικών μονάδων, την περίοδο της οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-15)Η ιδιαιτερότητα των εκπαιδευτικών δομών ως προς την αποστολή τους και την παροχή υπηρεσιών που προσφέρουν στην κοινωνία τις θέτει ως ένα τομέα που δεν δύναται να εξετασθεί ως μια αμιγώς ιδιωτική επιχείρηση ή ως ένα τυπικό ...