Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "Νέες τεχνολογίες"
Αποτελέσματα 12-21 από 21
-
Ο μετασχηματισμός των συνεδρίων στην Ελλάδα. Η περίπτωση των ιατρικών συνεδρίων. Η εταιρεία Eventure
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΠανεπιστήμιο Αιγαίου, 2023-07)Τα συνέδρια είναι και θα είναι το μέσο με το οποίο μεταλαμπαδεύεται η γνώση ενός θέματος στους ανθρώπους. Εδώ και πάρα πολλές δεκαετίες, οι άνθρωποι είχαν την ανάγκη να επικοινωνήσουν, να συζητήσουν, να έρθουν σε αντιπαράθεση, ... -
Ο ρόλος της πολιτιστικής επικοινωνίας για τη βιωσιμότητα των πολιτιστικών οργανισμών: συγκριτική μελέτη του Μουσείου της Πόλης των Αθηνών και του Μουσείου του Λονδίνου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-03)Στην παρούσα εργασία δίνεται έμφαση στο πώς το μουσείο, ως πολιτιστικός οργανισμός, μπορεί να ακολουθήσει τις σύγχρονες τάσεις που επικρατούν στο χώρο της μουσειολογίας και να ανταπεξέλθει στις σημερινές προκλήσεις της ... -
Οι απόψεις των ειδικών παιδαγωγών και των θεραπευτών για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση παιδιών με ΔΑΦ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-22)Εισαγωγή: Τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί πως η ένταξη των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας ή αλλιώς (ΤΠΕ) έχει ενσωματωθεί στην εκπαίδευση και ιδιαίτερα στην ειδική αγωγή και φαίνεται πλέον να αποτελεί ... -
Οι εκπαιδευτικές δράσεις των βιβλιοθηκών και η διά βίου μάθηση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07)Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα επιχειρηθεί να καταδειχθεί η δράση των βιβλιοθηκών όλων των ειδών, προκειμένου να επιμορφώσουν και να καταρτίσουν διάφορες κοινωνικές ομάδες, ώστε να αποκομίσουν βασικές γνώσεις και ... -
Οι Νέες Τεχνολογίες στη διδακτική της Ιστορίας στο Δημοτικό Σχολείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02)Στις μέρες μας, η αξιοποίηση της επαυξημένης πραγματικότητας στην εκπαίδευση συνδέεται με πληθώρα παιδαγωγικών αντικειμένων, μεταξύ των οποίων η ιστορία η γεωγραφία, οι φυσικές επιστήμες και οι τέχνες. Άλλωστε, η εκτεταμένη ... -
Οι Νέες Τεχνολογίες στη διδακτική της Ιστορίας στο Δημοτικό Σχολείο και εφαρμογές σε συμπεριληπτικά μαθησιακά περιβάλλοντα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-17)Στις μέρες μας, η αξιοποίηση της επαυξημένης πραγματικότητας στην εκπαίδευση συνδέεται με πληθώρα παιδαγωγικών αντικειμένων, μεταξύ των οποίων η ιστορία η γεωγραφία, οι φυσικές επιστήμες και οι τέχνες. Άλλωστε, η εκτεταμένη ... -
Οι στάσεις, οι αντιλήψεις και οι ικανότητες των εκπαιδευτικών προσχολικής ηλικίας, για την ενσωμάτωση των ΤΠΕ στην διδασκαλία της τάξης.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Η προηγμένη κοινωνία μας όσον αφορά την τεχνολογία αλλά και ο συνεχώς αναπτυσσόμενος εμπλουτισμός της καθημερινότητας με Νέες τεχνολογίες και με διάφορα ψηφιακά μέσα μας οδήγησε στο ακόλουθο επιχείρημα της έρευνας των ... -
Παιγνιώδης εφαρμογές για την ευαισθητοποίηση του κοινού για την κλιματική αλλαγή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-09)Την αρχική διατύπωση πως η κλιματική αλλαγή αποτελεί πρόβλημα πολλών χρόνων διαδέχεται το γεγονός πως με τη χρήση σύγχρονης τεχνολογίας και πιο συγκεκριμένα του “Serious Gaming” μπορεί να βρεθεί μία λύση. Αρχικά είναι ... -
Πόσο επηρεάζει την πρόοδο και εξέλιξη των μαθητών ή όχι η χρήση των νέων τεχνολογιών.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-10)Σήμερα, η τεχνολογία γίνεται σημαντικό μέρος της εκπαιδευτικής πρακτικής. Ωστόσο, παρά την αντίληψη ότι η εξοικείωση των μαθητών με τα τεχνολογικά εργαλεία είναι απαραίτητη για τη μαθησιακή τους εξέλιξη, εξακολουθεί ... -
Στάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής για τη χρήση των νέων τεχνολογιών και της επαυξημένης πραγματικότητας κατά την εκπαιδευτική διαδικασία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-09-18)Η παρούσα εργασία, εξετάζει τις στάσεις και τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής, για τη χρήση των νέων τεχνολογιών και της επαυξημένης πραγματικότητας στο νηπιαγωγείο. Μέσα από την βιβλιογραφική ...