Browsing by Keywords "e-WOM"
Now showing items 3-5 of 5
-
Η επίδραση των διαδικτυακών κριτικών των καταναλωτών στην εικόνα της μάρκας και την πρόθεση αγοράς στα ηλεκτρονικά προϊόντα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05)Το διαδίκτυο και οι τεχνολογίες πληροφοριών έχουν προσφέρει νέες ευκαιρίες στους καταναλωτές να μοιράζονται με άλλα άτομα, ηλεκτρονικές αξιολογήσεις μιας σειράς προϊόντων/ υπηρεσιών. Στο τρέχον, ψηφιοποιημένο περιβάλλον, ... -
Η επιρροή των online reviews στην διαδικασία επιλογής τουριστικού καταλύματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06-26)Μια από τις διαχρονικά πιο σταθερές τάσεις των καταναλωτών είναι η προσπάθεια αποφυγής της αβεβαιότητας που προηγείται μιας αγοραστικής απόφασης. Ειδικότερα όταν η αγοραστική απόφαση αφορά προϊόντα ή υπηρεσίες υψηλής ... -
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) & καταναλωτική συμπεριφορά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τον βαθμό κατά τον οποίο τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media) επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών. Αρχικά, μέσω διεθνούς και εγχώριας βιβλιογραφικής ...