Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "Μικρομεσαίες επιχειρήσεις"
Αποτελέσματα 3-9 από 9
-
Επίδραση και επιπτώσεις της COVID – 19 στις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Μέτρα και δράσεις αντιμετώπισης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-06-01)Η υγειονομική κρίση που προκλήθηκε από την πανδημία Covid-19 προκάλεσε ιστορικών διαστάσεων επιπτώσεις στην πραγματική οικονομία. Η νόσος πλήττει μια σειρά σημαντικών επιχειρηματικών κλάδων ενώ για τη διαχείριση του ... -
Επιχειρηματικότητα και καινοτομία στις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις αγοροπωλησίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων την περίοδο της οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-14)Η περασμένη οικονομική κρίση που έπληξε τον κόσμο έθεσε πολλές επιχειρήσεις σε καθεστώς αβεβαιότητας. Πολλές από αυτές κατέβασαν μόνιμα ρολά, κυρίως όσες από αυτές βρισκόντουσαν στον μικρομεσαίο χώρο επιχειρηματικότητας. ... -
Η αποδοχή του social media marketing από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07)Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις είναι η ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας και στην ατέρμονη προσπάθεια τους να ηγηθούν ή να παραμείνουν ανταγωνιστικές στον κλάδο τους, κάνουν άοκνες προσπάθειες να βρουν το καλύτερο μείγμα ... -
Η εξέλιξη του λιανικού εμπορίου στην Ελλάδα εν μέσω της πανδημίας του Covid-19 και του ψηφιακού μετασχηματισμού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-12)Η ζωή και η καθημερινότητα των ανθρώπων έχει αλλάξει. Ο τρόπος που επικοινωνούμε, ο τρόπος που εργαζόμαστε, ο τρόπος που κάνουμε αγορές έχει επηρεαστεί άμεσα από τις ψηφιακές τεχνολογίες που χρόνο με τον χρόνο αλλάζουν και ... -
Μικρομεσαίες επιχειρήσεις και επιχειρηματικά μοντέλα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-14)Έρευνα για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και τα επιχειρηματικά μοντέλα της αγοράς. -
Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-09-23)H έκρηξη της ψηφιακής τεχνολογίας και της διαδεδομένης χρήσης υπολογιστών και smartphones, οδήγησαν τις επιχειρήσεις να πειραματιστούν σε νέες τακτικές μάρκετινγκ με σκοπό την επίτευξη των στόχων τους. Η παρούσα διπλωματική ... -
Πρόσβαση στη χρηματοδότηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων: Μια επισκόπηση της βιβλιογραφίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-01-18)Η χρηματοδότηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων είναι σημαντική και αποτελεί καίριο θέμα για αυτές λόγω της επιρροής που έχουν στο σύνολο της οικονομίας των χωρών παγκοσμίως. Διαχρονικά, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις επέλεγαν ...