Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "Εμπιστοσύνη καταναλωτή"
Αποτελέσματα 2-2 από 2
-
Η ανάπτυξη/άνθιση των ηλεκτρονικών πληρωμών μέσω του διαδικτύου. Οι μέθοδοι πραγματοποίησης τους και οι παράγοντες που επηρεάζουν την εμπιστοσύνη αυτών από τους χρήστες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07)Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας επικεντρώνεται στη διερμηνεία του όρου "ηλεκτρονικές πληρωμές" με τη χρήση των πιο πρόσφατων τεχνολογιών αλλά και τους παράγοντες που επηρεάζουν τους καταναλωτές στο να τις ...