Now showing items 6-7 of 7

    • Το ψηφιακό παιχνίδι Roblox ως εκπαιδευτικό εργαλείο για τη διδασκαλία του μαθήματος τής Ιστορίας 

      Μπαβέλα, Ζωή (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07)
      Η χρήση ψηφιακών τεχνολογιών είναι επιτακτική σε όλο το φάσμα της εκπαίδευσης, αλλά επίσης, ολοένα και πιο «συνδεδεμένη» με την ψηφιακή μας κουλτούρα, όπου απαιτούνται νέες δεξιότητες. Ο όρος «δεξιότητες» αναφέρεται σε ...
    • Ψηφιοποίηση αντικειμένων με μοναδικά τεκμήρια 

      Σπαγαδώρος, Σταμάτιος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07)
      Στα πλαίσια της ερευνητικής μελέτης των λειτουργιών και των σεναρίων χρήσης των NFT μέσα από τα βιντεοπαιχνίδια, και την ανάλυση των συστημάτων αυτών προς την οικονομία και Βιομηχανία 4.0, συντάχθηκε η ακόλουθη ερευνητική ...