Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "Βιωματική μάθηση"
Αποτελέσματα 1-5 από 5
-
Διερεύνηση της αξιοποίησης της τέχνης στη βιωματική μάθηση των λειτουργών υγείας & στη βελτιστοποίηση της ποιότητας στη φροντίδα υγείας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-06-24)Η βιωματική μάθηση στον τομέα της υγείας καθίσταται αποτελεσματική μέσω του μετασχηματισμού. Η αξιοποίηση της Τέχνης εγείρει την αισθητική εμπειρία, δημιουργεί πρόσφορο έδαφος για την καλλιέργεια κοινωνικών δεξιοτήτων ... -
Η ανάπτυξη δεξιοτήτων του 21ου αιώνα σε μαθητές προσχολικής ηλικίας με την αξιοποίηση εκπαιδευτικών ψηφιακών εργαλείων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-18)Στη σύγχρονη κοινωνία, η τεχνολογία έχει διαμορφώσει νέες συνθήκες σε πολλούς τομείς της ζωής. Η κοινωνία του 21ου αιώνα απαιτεί από τα μέλη της να ανταποκρίνονται στα προβλήματα, να επικοινωνούν αποτελεσματικά, να ... -
Η εικαστική βιωματική αντίληψη των παιδιών μέσα από τον σύγχρονο πολιτισμό και την αισθητική της καθημερινότητας. Καλλιεργώντας τον σχεδιασμό (design) στο πλαίσιο του συμμετοχικού και αειφορικού σχεδιασμού στο αλληλεπιδραστικό και παιγνιώδες περιβάλλον μιας κοινότητας, για μια ολιστική προσέγγιση της ανάπτυξης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-06-02)παρούσα διατριβή ασχολείται με το ζήτημα της αισθητικής ανάπτυξης των παιδιών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε ένα νέο εικαστικό βιωματικό πλαίσιο της καθημερινής αισθητικής το οποίο θα αποδώσει στον/στην μαθητή/τρια αισθητική ... -
Καινοτόμες δράσεις στα πλαίσια των προαιρετικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων της αγωγής υγείας και περιβάλλοντος στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-24)Η παρούσα διπλωματική εργασία ενδιατρίβει σε καινοτόμες δράσεις αναφορικά με την Αγωγή Περιβάλλοντος και Υγείας, οι οποίες έχουν σχεδιαστεί στο εξωτερικό και υλοποιούνται σε σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ήτοι ... -
Μελέτη της αποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών ψηφιακών παιχνιδιών. Ανάπτυξη ενός νέου μοντέλου σχεδιασμού, βασισμένου στη Θεωρία της Βιωματικής Μάθησης και σε θεωρίες απόκτησης κινήτρων.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-12)Η αξιοποίηση των ψηφιακών παιχνιδιών στη μάθηση και τη διδασκαλία, αποτελεί τις τελευταίες δεκαετίες ένα πεδίο με έντονο ερευνητικό ενδιαφέρον. Η μελέτη της αποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών, ψηφιακών παιχνιδιών ...