Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "Βιώσιμο μάρκετινγκ"
Αποτελέσματα 1-2 από 2
-
Ο αντίκτυπος των βιώσιμων πρακτικών μάρκετινγκ στην αφοσίωση των καταναλωτών στην επωνυμία. Μελέτη περίπτωσης L'Oréal Hellas
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-04-24)Στην παρούσα διπλωματική εργασία ερευνώνται οι πρακτικές του βιώσιμου μάρκετινγκ και τον αντίκτυπο αυτού στην αφοσίωση των καταναλωτών στην επωνυμία της εταιρείας και συγκεκριμένα γίνεται η μελέτη περίπτωσης της πολυεθνικής ... -
Ταύτιση αξιών, καταναλωτή και brand, σε θέματα κοινωνικής ή περιβαλλοντικής βιωσιμότητας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-05-30)Σκοπός της έρευνας είναι να μελετηθεί αν το καταναλωτικό κοινό ταυτίζεται με τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές αξίες που πρεσβεύουν οι εταιρείες που εφαρμόζουν το «βιώσιμο/ αειφόρο» πλάνο μάρκετινγκ, και αν αυτές οι δράσεις ...