Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "ΔΑΦ"
Αποτελέσματα 1-6 από 6
-
H συμβολή της μουσικής σε παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-07)Η Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) είναι μια σύνθετη νευροαναπτυξιακή διαταραχή που επηρεάζει περίπου ένα στα 68 παιδιά. Τα παιδιά με ΔΑΦ αντιμετωπίζουν συχνά προβλήματα στην επικοινωνία, την κοινωνική αλληλεπίδραση και ... -
Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τη διαμόρφωση των σχολικών αιθουσών με βάση τις ανάγκες των παιδιών με ΔΑΦ και συνοδές διαταραχές αισθητηριακής επεξεργασίας.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-10-02)Εισαγωγή: Οι σχολικές αίθουσες, ως πολυαισθητηριακά περιβάλλοντα, είναι δυνατό να επηρεάσουν αρνητικά τη σχολική εμπειρία των παιδιών με ΔΑΦ. Η τάση που προκύπτει σε παγκόσμιο επίπεδο είναι η τροποποίηση και μετατροπή ... -
Οδηγός προς τους γονείς παιδιών με ΔΑΦ σχετικά με την προετοιμασία για τη μετάβαση από το σπίτι στο νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Η Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος ή ΔΑΦ είναι μια δια βίου νευροαναπτυξιακή διαταραχή που αφορά το 16% του παγκόσμιου παιδικού πληθυσμού. Τα παιδιά με ΔΑΦ αντιμετωπίζουν εξ ορισμού πολλές δυσκολίες στη ζωή τους, όπως γλωσσικές ... -
Προγράμματα μετάβασης από το σχολείο στην εργασία, απευθυνόμενα σε άτομα που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού επιπέδου 1: Μια συστηματική ανασκόπηση της βιβλιογραφίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Για κάθε άτομο που περνάει από την εφηβεία στην ενηλικίωση, το ζήτημα της επαγγελμα-τικής του κατεύθυνσης και αποκατάστασης αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα θέματα που το απασχολούν. Το σπουδαιότερο ερώτημα και η μεγαλύτερη ... -
Σχεδιασμός εκπαιδευτικού προγράμματος για την συνεκπαίδευση παιδιών με αυτισμό στην προσχολική αγωγή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Εισαγωγή: Η συμπερίληψη των παιδιών προσχολικής Εκπαίδευσης με ΔΑΦ είναι αρκετά πολύπλοκη διαδικασία και απαιτεί τη συμβολή ενός συνονθυλεύματος παραγόντων. Ειδικότερα, επρόκειτο για μια διαδικασία η οποία στην επιτυχή ... -
Τα κοινωνικά ρομπότ και η επίδρασή τους στα παιδιά με διαταραχές αυτιστικού φάσματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Εισαγωγή: Οι Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) είναι μια από τις πιο διαδεδο-μένες νευροαναπτυξιακές διαταραχές, η οποία «προσβάλλει» περίπου 1 στα 59 παιδιά. Τα παιδιά αυτά έχουν περιορισμένα ενδιαφέροντα, μειωμένες ...