Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "Εξυπηρέτηση πελατών"
Αποτελέσματα 1-5 από 5
-
Διαδικτυακές εφαρμογές και ηλεκτρονικό εμπόριο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-14)Η διπλωματική εργασία αναφέρεται, στις διαδικτυακές εφαρμογές και στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Αρχικά εξηγεί την έννοια του ηλεκτρονικού εμπορίου και το χωρίζει σε έξι βασικά χαρακτηριστικά, ενώ στην συνέχεια αναφέρεται στις ... -
Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στην εξυπηρέτηση των καταναλωτών στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας: η επίδραση της στη βελτίωση της ποιότητας της εξυπηρέτησης, της ικανοποίησης και της προσήλωσης τους στην μάρκα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-06-11)Οι επιχειρήσεις στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας έχουν τη δυνατότητα να εντάξουν και να εφαρμόζουν διάφορα συστήματα Τεχνητής Νοημοσύνης προκειμένου να βελτιστοποιήσουν διάφορους τομείς όπως οι προμήθειες, τα logistics, ... -
Ποιότητα εξυπηρέτησης και ικανοποίησης πελατών στα ταμεία της ΕΥΔΑΠ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06-29)H παρούσα διπλωματική εργασία παραθέτει μια ενδελεχή αναφορά σχετικά με την εξυπηρέτηση των πελατών της ΕΥΔΑΠ στα περιφερειακά κέντρα εξυπηρέτησης, με κύριο θέμα ανάλυσης τον τρόπο πληρωμής των λογαριασμών αλλά και την ... -
Προβλήματα και οφέλη από την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης στην ασφαλιστική αγορά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-11)Η ενσωμάτωση της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) στον ασφαλιστικό κλάδο σηματοδοτεί μια σημαντική εξέλιξη από τις παραδοσιακές πρακτικές διαχείρισης κινδύνου σε προηγμένες λειτουργίες που βασίζονται σε δεδομένα. Αυτή η εργασία ... -
Στρατηγικό management στη διαχείριση δικτύων συνεργατών ασφαλιστικού κλάδου - Οδικής Βοήθειας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-11-06)Στη παρούσα εργασία αναφέρουμε και αναλύουμε τα ασφαλιστήρια συμβόλαια οχημάτων και τις καλύψεις τους. Ιδιαίτερης σημασίας είναι η κάλυψη της οδικής βοήθειας όπου ο ασφαλισμένος έχει την δυνατότητα επιπλέον προνομοίων σε ...