Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "Πολυμεσικές εφαρμογές"
Αποτελέσματα 1-1 από 1
-
Το 2D animation ως μοντέλο οπτικοποίησης και μετάδοσης της πληροφορίας και η σύγχρονη γραφιστική στην ανάδειξη αρχαιολογικών ευρημάτων, χώρων και επιστημονικών κειμένων. Ανάλυση και εφαρμογή σε έντυπες εκδόσεις, animation και δυναμικές εμπειρίες επίσκεψης, με τη χρήση ψηφιακής αποκατάστασης και τεχνικών επαυξημένης πραγματικότητας.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-07)Ο στόχος αυτής της διατριβής είναι να εξετάσει και να αξιοποιήσει τη σύγχρονη γραφιστική και το 2D animation σε συνδυασμό με σύγχρονες τεχνολογίες, με σκοπό να αναδείξει και να προωθήσει αρχαιολογικά ευρήματα, χώρους και ...