Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "Τεχνητός παίκτης"
Αποτελέσματα 1-1 από 1
-
Ανάπτυξη μοντέλου απλοποιημένου επιτραπέζιου παιχνιδιού πολλών χρηστών Dominion σε Python και υλοποίηση αλγορίθμου τεχνητής νοημοσύνης αυτο-εκμάθησης ενός τεχνητού παίκτη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10)Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη ενός ψηφιακού παιχνιδιού σε γλώσσα προγραμματισμού Python. Το παιχνίδι χρησιμοποιεί έναν πράκτορα τεχνητής νοημοσύνης (AI Agent) ο οποίος εκπαιδεύεται με αλγόριθμο ...