Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "Consumers’ perceptions"
Αποτελέσματα 1-1 από 1
-
Η αναδιαμόρφωση του μάρκετινγκ μέσω τεχνητής νοημοσύνης: μελέτη μετασχηματισμού επιχειρήσεων, καταναλωτικών αντιλήψεων και ηθικών ζητημάτων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-11)Στη σύγχρονη εποχή της εταιρείας μάρκετινγκ, έχει παρατηρηθεί ότι η σωστή λειτουργία του μάρκετινγκ είναι ουσιώδης για την επιβίωση και την ανάπτυξη κάθε επιχείρησης. Η τεχνητή νοημοσύνη (ΤΝ) έχει αναδειχθεί ως σημαντικός ...