Browsing by Keywords "Οργανισμοί πληροφόρησης"
Now showing items 1-7 of 7
-
Αξιοποίηση αναλυτικών ιστού για τη στρατηγική διαχείριση της επί πληρωμής διαφήμισης. Εφαρμογή σε επιστημονικούς εκδοτικούς οίκους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-07)Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο την κατανόηση της επί πληρωμή διαφήμισης στις μηχανές αναζήτησης και πως αυτό έχει επίδραση στους επιστημονικούς εκδοτικούς οίκους. Μέσα από την μελέτη της σχετικής επιστημονικής ... -
Αξιοποίηση κοινωνικών δικτύων για την στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ των οργανισμών πληροφόρησης μέσω της ανάλυσης διαδικτυακών δεδομένων συμπεριφοράς χρηστών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-13)Η παρούσα πτυχιακή εργασία, στοχεύει στη δημιουργία στρατηγικών μεθόδων που αποσκοπούν στην αξιοποίηση των παραγόμενων «Αναλυτικών Δεδομένων» (Web Analytics) που προέρχονται από τα κοινωνικά δίκτυα επιστημονικών εκδοτικών ... -
Εκπαιδευτικά προγράμματα για άτομα με νοητική αναπηρία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-03-29)Το μουσείο αποτελεί θεσμό ο οποίος υφίσταται ήδη από αρχαιοτάτων χρόνων. Η ύπαρξή του στην κοινωνία το υπέβαλε στις κοινωνικές αλλαγές που υφίσταται και η ίδια η κοινωνία. Σταδιακά, και μέσω πολλών αλλαγών, το μουσείο ... -
Ενιαία διαχείριση πληροφοριών στους οργανισμούς πληροφόρησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-07)Η διπλωματική εργασία αφορά την ενιαία διαχείριση πληροφοριών στους οργανισμούς πληροφόρησης για διαλειτουργικότητα και διατήρηση του περιεχομένου τους σε βάθος χρόνου. Αναλύονται συστήματα οντολογίας πολιτιστικών οργανισμών ... -
Μέθοδοι βελτιστοποίησης στις μηχανές αναζήτησης (SEO) ιστοσελίδων οργανισμών πληροφόρησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2020-10-01)Οι ιστοσελίδες αποτελούν πλέον ένα σημαντικό μέρος των οργανισμών πληροφόρησης. Μέσω αυτών παρουσιάζουν στο διαδίκτυο το υλικό και τις υπηρεσίες τους. Οι μηχανές αναζήτησης είναι το μέσο που ενώνει τους χρήστες με το ... -
Στρατηγικές που στοχεύουν στην προβολή και το μάρκετινγκ ανάδειξης των βιβλιοθηκών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-03)Οι οργανισμοί πληροφόρησης και πιο συγκεκριμένα οι βιβλιοθήκες οφείλουν να χαρακτηρίζονται από διαλλακτικότητα και προσαρμοστικότητα με απώτερο στόχο την εκπλήρωση των επιθυμιών των επισκεπτών τους. Η έλευση του διαδικτύου ... -
Τα κοινωνικά δίκτυα ως μέσα προώθησης των οργανισμών πληροφόρησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-01-20)Η παρούσα πτυχιακή εργασία προσπαθεί να αναδείξει τη χρήση των κοινωνικών δικτύων από τους οργανισμούς πληροφόρησης ως μέσα για την προώθηση των υπηρεσιών τους. Η έρευνα συμπεριέλαβε βιβλιοθήκες, αρχεία και μουσεία όμως ...