Browsing by Keywords "Παρέμβαση"
Now showing items 1-14 of 14
-
Αυτισμός,λόγος και επικοινωνία - Μελέτη περίπτωσης παιδιού με σύνδρομο Asperger
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-07-18)Ο αυτισμός συνιστά μία ιδιαίτερα σημαντική παρέκκλιση από την ομαλή αναπτυξιακή πορεία της παιδικής ηλικίας. Η συγκεκριμένη μελέτη εξέταση τη διαταραχή φάσματος αυτισμού, τα επικοινωνιακά και γλωσσικά ελλείμματα των παιδιών, ... -
Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής με ή χωρίς Υπερκινητικότητα. Χαρακτηριστικά και στοιχεία της διαταραχής. Προκλήσεις και δυσκολίες στη διαδικασία της μάθησης.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ) αποτελεί μια νευροαναπτυξιακή διαταραχή με μεγάλη ποικιλία στη συμπτωματολογία, έχοντας γενετική βάση, με τα πιο επικρατή γονίδια που φαίνονται να ενοχοποιούνται ... -
Δυσπραξία λόγου-μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-18)Εισαγωγή: Ερευνώντας το θέμα αναφορικά με τις μαθησιακές δυσκολίες, μας απασχο-λεί ιδιαίτερα η δυσπραξία λόγου, η οποία κάνει την εμφάνισή της όλο και συχνότερα τα τελευταία χρόνια. Είναι εγγενής στο άτομο, χωρίς νοητικά ... -
Η αξιοποίηση του παιχνιδιού ως μέσο για την ανίχνευση και την εκπαιδευτική παρέμβαση παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-16)Το παιχνίδι αποτελεί μια βασική δραστηριότητα στη ζωή των παιδιών μέσα από την οποία εξελίσσονται και ωριμάζουν σε κάθε στάδιο της ανάπτυξής τους. Επίσης, το παιχνίδι έχει εντοπιστεί ότι διαθέτει πολύτιμες πτυχές στο πλαίσιο ... -
Η βυζαντινή μουσική ως θεραπευτικό εργαλείο για μαθητές με ΔΕΠΥ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-12)Εισαγωγή: Η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής/Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) είναι μια συχνή νευροαναπτυξιακή διαταραχή που επηρεάζει περίπου το 5% των παιδιών παγκοσμί-ως. Παρά την αποτελεσματικότητα των πολυτροπικών θεραπειών ... -
Η ΔΕΠ-Υ στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση – Βασικοί τρόποι διαχείρισης. Μια βιβλιογραφική ανασκόπηση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-10-06)Τα τελευταία χρόνια η διερεύνηση της ΔΕΠ-Υ και των προβλημάτων που προκύπτουν εξαιτίας της διαταραχής, ιδιαίτερα στο σχολικό και το οικογενειακό περιβάλλον, εμφανίζεται σε μεγάλο αριθμό ερευνών. Ωστόσο μετά από σχετική ... -
Η διερεύνηση ανάγκης της επιμόρφωσης εκπαιδευτικών Α βάθμιας σε ψυχοεκπαιδευτικά προγράμματα παρέμβασης που αφορούν παιδιά τυπικής και μη τυπικής ανάπτυξης σε Ελλάδα και Κύπρο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-18)Εισαγωγή: Στην παρούσα εργασία έγινε μία προσπάθεια διερεύνησης ανάγκης της επιμόρφωσης εκπαιδευτικών Α' βάθμιας σε προγράμματα ψυχοεκπαιδευτικού χαρακτήρα τόσο για παιδιά τυπικής όσο και μη τυπικής ανάπτυξης σε Ελλάδα και ... -
Η διερεύνηση της αντιλαμβανόμενης σημασίας του παιχνιδιού ως μέσο εκπαίδευσης και θεραπείας παιδιών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας που βρίσκονται στο φάσμα του Αυτισμού από εκπαιδευτικούς και λοιπό εκπαιδευτικό προσωπικό
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-10-06)Εισαγωγή: Η Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) είναι νευροαναπτυξιακή και παρουσιάζει έντονο ενδιαφέρον. Η εξέλιξη στο πεδίο της ειδικής αγωγής έχει φέρει σημαντικές αλλαγές στην διάγνωση και αντιμετώπιση των ελλειμμάτων ... -
Η δυναμική της Εργοθεραπευτικής παρέμβασης στο πλαίσιο λειτουργίας διεπιστημονικής ομάδας για τη διάγνωση και τη θεραπευτική πρόταση σε εφήβους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-15)Η σύγχρονη κοινωνία αντιλαμβάνεται τον άνθρωπο ως πολύπλοκο οργανισμό, που ασχολείται με ποικίλες δραστηριότητες και οι απαιτήσεις του συνεχώς πληθαίνουν. Ο τομέας της φροντίδας υγείας αντιπροσωπεύει μία από τις πτυχές ... -
Παρέμβαση διακοπής καπνίσματος σε γονείς των οποίων τα νεογνά τους νοσηλεύονται στην μονάδα εντατικής νοσηλείας νεογνών (ΜΕΝΝ) και στη σταθεροποίηση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-01-17)Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να γίνει μια στοχευμένη παρέμβαση διακοπής καπνίσματος επικεντρωμένη στους κύριους φροντιστές των νεογνών(μητέρα -πατέρας) που νοσηλεύονταν στη ΜΕΝΝ και στη σταθεροποίηση. -
Προσέγγιση της Εργοθεραπείας σε ενήλικα άτομα με Αμυοτροφική πλευρική σκλήρυνση (ALS)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-18)Η πραγματοποίηση αυτής της εργασίας στηρίχτηκε στην αναζήτηση ερευνών σε δύο βάσεις δεδομένων από όπου συγκεντρώθηκαν συνολικά δεκαέξι. Οι συγκεκριμένες μελέτες παρουσίαζαν παρεμβάσεις με σκοπό τη βελτίωση του βιωτικού ... -
Σύνδρομο Asperger, μία ιδιαίτερη μορφή αυτισμού. Πώς επηρεάζει τις σχολικές επιδόσεις και τις μαθηματικές δεξιότητες του ατόμου.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Το Σύνδρομο Asperger είναι μία διαταραχή που επιφέρει ανωμαλίες κυρίως στις κοινωνικές συναλλαγές του ατόμου. Είναι μία από τις διαταραχές που βρίσκονται υπό τη σκέπη της ομπρέλας του αυτιστικού φάσματος χωρίς περαιτέρω ... -
Φυσικοθεραπευτική υποστήριξη του μεγαλύτερου σε ηλικία εργατικού δυναμικού με αρχόμενη άνοια. Συστηματική ανασκόπηση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-11)Εισαγωγή: Η άνοια είναι ένα νοητικό σύνδρομο που οδηγεί σε γνωστική εξασθένηση πέραν της φυσιολογικής γήρανσης. Επηρεάζει τη γνωστική λειτουργία και αποτελεί μία από τις κυριότερες αιτίες θανάτου και αναπηρίας των ηλικιωμένων ... -
Χρήση του προγράμματος βιοανάδρασης Mightier σε μαθητή με ΔΕΠ-Υ: μια μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-04)Εισαγωγή: Η ΔΕΠ-Υ αποτελεί μια νευροαναπτυξιακή διαταραχή η οποία απαντάται στο 5-7% παιδιών σχολικής ηλικίας παγκοσμίως με συνέπειες σε πολλαπλούς τομείς. Οι αποτελεσματικές θεραπευτικές παρεμβάσεις περιλαμβάνουν ψηφιακές ...