Browsing by Keywords "Πρόθεση αγοράς"
Now showing items 1-4 of 4
-
Social media commerce: Παράγοντες που επηρεάζουν τη τελική απόφαση αγοράς σε ένα περιβάλλον μέσων κοινωνικής δικτύωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-05)H εργασία αυτή εξετάζει τον ρόλο των social media στον επηρεασμό της συμπεριφοράς των καταναλωτών και των αποφάσεων αγοράς. Διερευνά τους διάφορους παράγοντες που επηρεάζουν τη πρόθεση αγοράς σε περιβάλλον social medιa, ... -
Επιχειρηματική ευφυΐα, τεχνητή & συναισθηματική νοημοσύνη, στρατηγικές αποφάσεις επιχειρήσεων και η στάση και συμπεριφορά των διαδικτυακών καταναλωτών απέναντι σε αυτές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06-23)Η παρούσα μελέτη αναπτύσσεται γύρω από ένα στρατηγικό πλαίσιο που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις στο πεδίο του μάρκετινγκ, και αναπτύσσουν εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης που στηρίζονται στα δεδομένα που συλλέγουν με διάφορους ... -
Η επίδραση της χώρας προέλευσης στην αξιολόγηση του προϊόντος και στην πρόθεση αγοράς: Η περίπτωση των επαγγελματιών σομελιέ στη Γερμανία, για τους ελληνικούς οίνους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-04-06)Η επιτυχία κάθε επιχειρηματικού εγχειρήματος εξαρτάται από την ανταπόκριση της αγοράς στην προσφερόμενη υπηρεσία ή προϊόν. Στον κλάδο του κρασιού, η επιτυχής προσέγγιση του τελικού καταναλωτή, δεν εξαρτάται απόλυτα από τον ... -
Η επίδραση των διαδικτυακών κριτικών των καταναλωτών στην εικόνα της μάρκας και την πρόθεση αγοράς στα ηλεκτρονικά προϊόντα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05)Το διαδίκτυο και οι τεχνολογίες πληροφοριών έχουν προσφέρει νέες ευκαιρίες στους καταναλωτές να μοιράζονται με άλλα άτομα, ηλεκτρονικές αξιολογήσεις μιας σειράς προϊόντων/ υπηρεσιών. Στο τρέχον, ψηφιοποιημένο περιβάλλον, ...