Browsing by Keywords "Πρώιμη παιδική ηλικία"
Now showing items 1-8 of 8
-
Διερεύνηση των στρατηγικών που χρησιμοποιούν τα παιδιά πρόσφυγες για να εκφράσουν την άποψή τους: Μελέτη περίπτωσης σε μια δομή αγωγής και φροντίδας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-11)Η παρούσα πτυχιακή εργασία διερευνά τους τρόπους που χρησιμοποιούν έξι παιδιά πρόσφυγες τα οποία δεν μιλούν ελληνικά, ηλικίας τριών ετών και τριών μηνών έως πέντε ετών και τεσσάρων μηνών σε μια δομή αγωγής και φροντίδας, ... -
Εργασιακή πολυμορφία και οργανωσιακή δικαιοσύνη: μια ποιοτική διερεύνηση των αντιλήψεων των παιδαγωγών πρώιμης παιδικής ηλικίας.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09-27)Η παρούσα έρευνα εξετάζει τη σχέση μεταξύ εργασιακής πολυμορφίας και οργανωσιακής δικαιοσύνης στον χώρο της πρώιμης παιδικής ηλικίας, εστιάζοντας στις αντιλήψεις και τις εμπειρίες των παιδαγωγών που εργάζονταν το παρόν ... -
Ευαλωτότητα και εκπαίδευση στην πρώιμη παιδική ηλικία - Παιδαγωγική αντιμετώπιση παιδιών που προέρχονται από ευάλωτες ομάδες πληθυσμού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09-13)Εισαγωγή: Οι στάσεις, η ετοιμότητα και η επιστημονική κατάρτιση των εκπαιδευτικών σε ζητήματα παιδαγωγικής διαχείρισης των μειονεκτούντων παιδιών μπορούν να επηρεάσουν καταλυτικά την εκπαιδευτική προσαρμογή των ... -
Η μετάβαση από το σπίτι στον παιδικό σταθμό και στο νηπιαγωγείο: Προβληματισμοί και προσδοκίες της ελληνικής οικογένειας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-10-06)Εισαγωγή: Η μετάβαση των παιδιών πρώιμης παιδικής ηλικίας στα σχολικά πλαίσια αποτελεί ένα ζήτημα υψίστης σημασίας, καθώς επηρεάζει σημαντικά την ψυχοσύνθεση των παιδιών αποτελώντας καθοριστικό παράγοντα για την περαιτέρω ... -
Η χρήση των Ψηφιακών Μέσων από τη Διερευνητική Σκοπιά των Παιδαγωγών Πρώιμης Παιδικής Ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02)Εισαγωγή: Ο ρόλος των ψηφιακών μέσων στην προσχολική αγωγή έχει σημαντικά επεκταθεί τα τελευταία χρόνια, αν και η εισαγωγή τους διαφέρει ανάλογα με τη χώρα και το εκπαιδευτικό πλαίσιο. Καίριοι παράγοντες που οδήγησαν σε ... -
Η ψηφιακή τεχνολογία ως μέσο μάθησης και ψυχαγωγίας στην πρώιμη παιδική ηλικία. Μια συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-10-02)Εισαγωγή: Η εργασία αυτή πραγματεύεται τη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας και τον εκπαιδευτικό και ψυχαγωγικό της ρόλο σε παιδιά πρώιμης παιδικής ηλικίας (0-4 χρόνων). Τα παιδιά ήδη από τη βρεφική ηλικία έρχονται σε επαφή ... -
Οι δυνατότητες ένταξης του πολιτιστικού περιπάτου στην καθημερινή ζωή του παιδικού σταθμού, ως μελέτη περίπτωσης. Απόψεις εκπαιδευτικών της πρώιμης παιδικής ηλικίας, σε παιδικούς σταθμούς εντός του αστικού ιστού της πόλης της Άρτας.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-06)Εισαγωγή: Η επαφή και η αλληλεπίδραση των παιδιών προσχολικής ηλικίας με τα ανοιχτά μνημεία και τους χώρους πολιτισμού και ιστορίας σε τοπικό επίπεδο μπορεί να αποτελέσει αφορμή για τη δημιουργία, μελλοντικά μιας βαθύτερης ... -
Τεχνητή Νοημοσύνη και Προσχολική Αγωγή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)H παρούσα διπλωματική εργασία, με τίτλο: Τεχνητή Νοημοσύνη και Προσχολική Αγωγή, έχει ως αντικείμενο, την εξέταση της καταλληλότητας της εισαγωγής της Τεχνητής Νοημοσύνης στο πρό-γραμμα των προσχολικών εκπαιδευτικών δομών, ...