Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "a1cbf8db-9302-4a44-a305-a15a7fa6e396"
Αποτελέσματα 21-26 από 26
-
Παιγνιώδης μάθηση και ο ρόλος του παιδαγωγού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Αντικείμενο της διπλωματικής εργασίας με τίτλο «Παιγνιώδης μάθηση και ο ρόλος του παιδαγωγού» είναι η διερεύνηση του παιχνιδιού στην δυναμική σχέση με την μάθηση των παιδιών. Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να παρουσιάσουμε ... -
Παιχνίδια και Στρατηγικές που προωθούν την Ενσυναίσθηση στο Νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-18)Εισαγωγή:Η ενσυναίσθηση είναι μια βασική δεξιότητα στον κοινωνικό και συναισθηματικό τομέα που επιτρέπει στους ανθρώπους να κατανοούν και να μοιράζονται τα συναισθήματα των άλλων. Η ανάπτυξη της ενσυναίσθησης από μικρή ... -
Προσέγγιση του προγράμματος Visible Thinking στην Προσχολική Αγωγή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02)Περίληψη Εισαγωγή: Οι διεργασίες της μάθησης, απασχολούν διαχρονικά την παγκόσμια εκπαιδευτική κοινότητα. Οι κύριοι προβληματισμοί που κάθε φορά προκύπτουν, αφορούν το πώς οι μαθητές σκέφτονται, κατανοούν, ανακαλύπτουν ... -
Σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις για τη διδασκαλία της μουσικής στη σχολική τάξη. Απόψεις διερεύνησης των Παιδαγωγών προσχολικής ηλικίας αναφορικά με τις μουσικοπαιδαγωγικές πρακτικές.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-18)Περίληψη Εισαγωγή-Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τις σύγχρονες παιδαγωγικές πρακτικές για τη διδασκαλία της μουσικής στη σχολική τάξη. Θα παρουσιαστεί μία έρευνα που σκοπό έχει να διερευνήσει τις απόψεις ... -
Σχέση μαθησιακών και συναισθηματικών δυσκολιών. Απόψεις εκπαιδευτικών Α/θμιας εκπαίδευσης.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-16)Εισαγωγή: Στο σύνθετο τοπίο της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, η δυναμική σχέση μεταξύ μαθησιακών και συναισθηματικών δυσκολιών επηρεάζει βαθιά το ακαδημαϊκό ταξίδι των μαθητών. Οι δάσκαλοι της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, ως ... -
Σχεδιασμός και Eφαρμογή πιλοτικού προγράμματος αυτορύθμισης σε μαθητή με διαταραχή αυτιστικού φάσματος στα πλαίσια της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-17)Εισαγωγή: Η παρούσα πιλοτική μελέτη, διερευνά την αποτελεσματικότητα της εφαρμογής ενός πρωτοκόλλου αυτορύθμισης, σε μαθητή με Αυτισμό Υψηλής Λειτουργικότητας και στοιχεία Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής και ...