Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "Αυθεντική αξιολόγηση"
Αποτελέσματα 1-1 από 1
-
Δημιουργία αυθεντικών περιβαλλόντων μάθησης και αξιολόγησης μέσω δραστηριοτήτων STEM στην Α'θμια και Β΄θμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-01)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθεί μέσω συνεντεύξεων η ύπαρξη αυθεντικών περιβαλλόντων μάθησης και αξιολόγησης μέσω δραστηριοτήτων STEM στην Α'θμια και Β΄θμια Εκπαίδευση, ο τρόπος που δημιουργήθηκαν, ενώ ...