Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "Εμπιστοσύνη μάρκας"
Αποτελέσματα 1-2 από 2
-
Ο ρόλος της αξίας της μάρκας στη διαμόρφωση της σχέσης πελάτη-προμηθευτή στη βιομηχανική αγορά: η περίπτωση της αγοράς δεμάτων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07)Η αξία της μάρκας είναι ένας όρος που αντιπροσωπεύει την αξία της επωνυμίας μιας εταιρείας με βάση την αναγνώρισή της. Οι μάρκες στις αγορές B2B εξυπηρετούν ακριβώς τον ίδιο γενικό σκοπό όπως και στις καταναλωτικές αγορές, ... -
Ο ρόλος της μάρκας στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών: Αξιοπιστία και αφοσίωση του καταναλωτή στην αγορά κινητών τηλεφώνων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-09-20)Τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί μια σαφής μετατόπιση από το μάρκετινγκ συναλλαγών στο μάρκετινγκ σχέσεων, καθιστώντας ιδιαίτερα σημαντική την διερεύνηση του τρόπου ανάπτυξης και διατήρησης μακροχρόνιων σχέσεων μεταξύ ...