Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "Ηλεκτρονικά παιχνίδια"
Αποτελέσματα 1-4 από 4
-
Ανάπτυξη ευφυούς εκπαιδευτικής εφαρμογής για την Αναγνώριση φωνημάτων και γραμμάτων από παιδιά πρώτης σχολικής ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Εισαγωγή: Στην παρούσα εργασία κάναμε μια προσπάθεια να εξετάσουμε τα Ευφυή Δι-δακτικά Συστήματα (ΕΔΣ), την χρήση τους μέχρι σήμερα και την αξία τους στην εκπαίδευ-ση. Είδαμε την εκπαιδευτική αξία των ηλεκτρονικών παιχνιδιών ... -
Ηλεκτρονικά παιχνίδια, καθιστικός τρόπος ζωής και η συσχέτιση τους με την αύξηση του σωματικού βάρους σε εφήβους, την περίοδο της Πανδημίας Covid-19
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-02-28)Εισαγωγή: Για τον περιορισμό της εξάπλωσης της πανδημίας του SARS-COVID-19, εφαρμόστηκε παγκοσμίως lockdown, το οποίο οδήγησε στη μείωση των δραστηριοτήτων απασχόλησης των εφήβων καταφεύγοντας στα ηλεκτρονικά παιχνίδια. Ο ... -
Σχεδίαση Διαδραστικής Μαθησιακής Εφαρμογής για την υποστήριξη της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-04)Η παρούσα εργασία αναφέρεται στη δημιουργία μιας διαδραστικής εκπαιδευτικής εφαρμογής που απευθύνεται σε παιδιά της ηλικιακής ομάδας 9-12 ετών, δηλαδή τετάρτης, πέμπτης και έκτης δημοτικού. Έχει ως στόχο να διευρύνει τις ... -
Σχεδιασμός ταυτότητας και προώθηση της ομάδας e-sports "THE UNGAMERZ"
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-20)Εισαγωγή: Τα παιχνίδια, ως μια από τις παλαιότερες μορφές ανθρώπινης αλληλεπίδρασης, έχουν διαδραματίσει θεμελιώδη ρόλο στη διαμόρφωση της κοινωνικής δυναμικής σε όλη την ιστορία. Σκοπός: Αυτή η εργασία εμβαθύνει στη ...