Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "Μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης"
Αποτελέσματα 1-2 από 2
-
Επιρροή των κοινωνικών δικτύων στην επιλογή οινικών προϊόντων: η περίπτωση του Vivino
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-18)Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως μέρος των νέων τεχνολογιών γίνονται καθημερινά όλο και πιο σημαντικά σε διάφορους κλάδους. Η εμφάνισή τους άλλαξε τον τρόπο επικοινωνίας και του μάρκετινγκ ιδιαίτερα στη βιομηχανία οίνου που ... -
Η χρήση του Digital Marketing και των Social Media ως εργαλεία για την ανάπτυξη των πωλήσεων οινικών προϊόντων. Μελέτη περίπτωσης ελληνικών επιχειρήσεων.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10-05)Η βιομηχανία κρασιού αξιοποιεί το ψηφιακό μάρκετινγκ και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να προσεγγίσει ένα ευρύτερο κοινό, να αλληλεπιδράσει με τους πελάτες και να αυξήσει τις πωλήσεις. Οι στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ, ...