Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "Παιδικός σταθμός"
Αποτελέσματα 1-7 από 7
-
Εντοπισμός και διαχείριση των διάχυτων αναπτυξιακών διαταραχών στο φάσμα του αυτισμού από τη διοίκηση και το εκπαιδευτικό προσωπικό των Δημοτικών παιδικών σταθμών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07)Στους δημοτικούς παιδικούς σταθμούς φιλοξενούνται παιδιά ηλικίας από 6 μηνών έως 4 ετών. Πολλά εξ αυτών αντιμετωπίζουν δυσκολίες σε πολλούς και διαφορετικούς τομείς της ανάπτυξης τους, οι οποίες χρήζουν ιδιαίτερης ... -
Εφαρμογή ορθών πρακτικών μεταχείρισης των τροφίμων από τους Δημοτικούς παιδικούς σταθμούς: η περίπτωση του Δήμου Κηφισιάς
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-15)Η εφαρμοζόμενη νομοθεσία ορίζει ότι οι παιδικοί σταθμοί πρέπει: 1. Να μεταχειρίζονται σωστά τρόφιμα και να τηρείται ένα σύστημα ποιοτικού ελέγχου, που αποσκοπεί στη διασφάλιση της υγιεινής και ποιότητας των πρώτων υλών ... -
Εφαρμογή ορθών πρακτικών μεταχείρισης των τροφίμων από τους παιδικούς σταθμούς του Δήμου Πειραιά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10-19)Ο σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να αναδειχθούν: η ορθή πολιτική της εφαρμογής ενός συστήματος ποιοτικού ελέγχου και διασφάλισης ποιότητας των τροφίμων που χρησιμοποιούνται για τη σίτιση των νηπίων στους ... -
Η διοίκηση μέσω στόχων στα πλαίσια της εφαρμογής της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στη δημόσια προσχολική αγωγή και εκπαίδευση. Απόψεις παιδαγωγών και νηπιαγωγών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-21)Η Δ.Μ.Σ. είναι ένα σύστημα διοίκησης που προέρχεται από τον χώρο του επιστημονικού management και έχει εφαρμοστεί τα τελευταία χρόνια στη διοικητική πρακτική των οργανισμών με θετικά αποτελέσματα. Το ... -
Η εικόνα του επαγγέλματος και οι προσδοκίες των εργαζομένων παιδαγωγών στους δημοτικούς παιδικούς σταθμούς της Αττικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Εισαγωγή: Ο παιδικός σταθμός αποτελεί το πρώτο περιβάλλον των παιδιών, μετά το σπίτι τους, στο οποίο κοινωνικοποιούνται και έρχονται σε επαφή με την οργανωμένη μάθηση. Η ολόπλευρη ανάπτυξη και ευημερία τους συνδέεται άμεσα ... -
Οι δυνατότητες ένταξης του πολιτιστικού περιπάτου στην καθημερινή ζωή του παιδικού σταθμού, ως μελέτη περίπτωσης. Απόψεις εκπαιδευτικών της πρώιμης παιδικής ηλικίας, σε παιδικούς σταθμούς εντός του αστικού ιστού της πόλης της Άρτας.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-06)Εισαγωγή: Η επαφή και η αλληλεπίδραση των παιδιών προσχολικής ηλικίας με τα ανοιχτά μνημεία και τους χώρους πολιτισμού και ιστορίας σε τοπικό επίπεδο μπορεί να αποτελέσει αφορμή για τη δημιουργία, μελλοντικά μιας βαθύτερης ... -
Τεχνητή Νοημοσύνη και Προσχολική Αγωγή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)H παρούσα διπλωματική εργασία, με τίτλο: Τεχνητή Νοημοσύνη και Προσχολική Αγωγή, έχει ως αντικείμενο, την εξέταση της καταλληλότητας της εισαγωγής της Τεχνητής Νοημοσύνης στο πρό-γραμμα των προσχολικών εκπαιδευτικών δομών, ...