Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "Brand"
Αποτελέσματα 1-13 από 13
-
Evolve: Σχεδιασμός εφαρμογής ατομικής ταυτότητας και διαχείρησης τραπεζικών, κυβερνητικών και προσωπικών δεδομένων, σε ένα ενιαίο, οργανωμένο σύστημα.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09-27)Η παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει τη διαδικασία σχεδιασμού και ανάπτυξης της Evolve, μίας σύγχρονης mobile εφαρμογής που ενσωματώνει τραπεζικές και κυβερνητικές υπηρεσίες για τους Έλληνες πολίτες. Πρωταρχικός στόχος ήταν ... -
Εταιρική Ταυτότητα και Προωθητική Καμπάνια για Περιβαλλοντική Μ.Κ.Ο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10-03)Η Herbal (Hellenic Endangered Botanical Life) είναι ένας Μη Κερδοσκοπικός Οργανισμός, που έχει στόχο να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει σε παγκόσμιο επίπεδο τους πολίτες σχετικά με την υπο εξαφάνιση χλωρίδα της Ελλάδας. -
Η αξία της μάρκας στην διαμόρφωση της σχέσης πελάτη–προμηθευτή στην Β2Β αγορά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-19)Η αγορά Β2Β εξελίσσεται και μετασχηματίζεται παγκοσμίως. Ως αποτέλεσμα οι εταιρίες βιώνουν έντονο ανταγωνισμό και εστιάζουν στην αναζήτηση στρατηγικών διαφοροποίησης που θα τις βοηθήσουν να επιτύχουν ένα βιώσιμο ανταγωνιστικό ... -
Η επίδραση του μείγματος μάρκετινγκ και της εμπειρίας της μάρκας στην καθαρή θέση μάρκας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-11-25)Η πρόσφατη κρίση του κορονοϊού επηρέασε σημαντικά τόσο την παγκόσμια οικονομία όσο και τη συμπεριφορά καταναλωτή. Η αβεβαιότητα κι ο φόβος εντάθηκαν με αποτέλεσμα να αλλάξουν ριζικά οι αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών ... -
Μελέτη και Σχεδιασμός Εταιρικής Ταυτότητας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-03-10)Η πτυχιακή εργασία με τίτλο <<Μελέτη και σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας>> αναφέρεται στη μελέτη και δημιουργία της εταιρικής ταυτότητας με γνώμονα το πλαίσιο μέσα στο οποίο λειτουργεί η εταιρία, λαμβάνει τις εταιρικές ... -
Μελέτη συσκευασίας μπαχαρικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-04-18) -
Ο ρόλος της μάρκας στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών: Αξιοπιστία και αφοσίωση του καταναλωτή στην αγορά κινητών τηλεφώνων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-09-20)Τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί μια σαφής μετατόπιση από το μάρκετινγκ συναλλαγών στο μάρκετινγκ σχέσεων, καθιστώντας ιδιαίτερα σημαντική την διερεύνηση του τρόπου ανάπτυξης και διατήρησης μακροχρόνιων σχέσεων μεταξύ ... -
Ο ρόλος της μάρκας στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών: Μια εμπειρική μελέτη στην αγορά των κινητών τηλεφώνων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-26)Τις τελευταίες δεκαετίες και ειδικότερα στη σύγχρονη εποχή που διανύουμε, ο ρόλος της εμπλοκής του πελάτη με τη μάρκα αποδεικνύεται ολοένα και πιο σημαντικός. Η μάρκα διακρίνεται από διαφορετικές διαστάσεις οι οποίες ... -
Προωθητική Καμπάνια Ποδηλάτου Επωνυμίας Cubic3
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-23) -
Σχεδιασμός Εταιρικής Ταυτότητας και Συσκευασίας- Case study: Οικογενειακή επιχείρηση ζυθοποιίας με επωνυμία ”De Kristo”
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-02-23)Στόχος της πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση και η καταγραφή εταιρικών ταυτοτήτων ζυθοποιίας ώστε να δημιουργηθεί (στα πλαίσια της πτυχιακής εργασίας) μία ξεχωριστή εταιρική ταυτότητα μιας οικογενειακής επιχείρησης ... -
Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας καφέ-λέσχης σινεφίλ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-01)Η πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο τη δημιουργία της εταιρικής ταυτότητας μιας κινηματογραφικής λέσχης, η οποία λειτουργεί και ως καφέ-μπαρ με όνομα Σινεφίλ. Ο Σινεφίλ αποτελεί πολιτιστικό χώρο στην περιοχή του, καθώς πέρα ... -
Σχεδιασμός Ξενοδοχείου για Γάτες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-03-26)Το Purr Cat Hotel, έχει να κάνει με τη πρωτότυπη ιδέα, και το στήσιμο ενός πολυτελούς ξενοδοχείου για γάτες. Μια τεράστια ξενοδοχειακή μονάδα για γάτες, που διοικούν τέσσερις διαφορετικές προσωπικότητες, οι οποίες στην ... -
Το brande name του Λαυρίου και η τουριστική ανάπτυξη του λιμένος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-05-22)Μέσα στα πλαίσια της νέας παγκοσμιοποιημένης κοινωνίας, οι πόλεις έχουν αλλάξει άρδην και διαδραματίζουν δυναμικό ρόλο, καθώς πλέον καθίστανται φορείς ζωτικής σημασίας. Προκειμένου κάθε περιοχή να παραμείνει στην κορυφή, ...