Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "Consumer behavior"
Αποτελέσματα 1-3 από 3
-
«Γνώσεις και αντιλήψεις των εργαζομένων στον τομέα της υγείας για τις υπερτροφές. »
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-01-31)Με τον όρο υπερτροφές εννοούμε τις τροφές οι οποίες έχουν μεγάλη συγκέντρωση σε θρεπτικά συστατικά και έχουν μεγάλο όφελος για την υγεία συγκριτικά με άλλες. Μία τροφή μπορεί να χαρακτηριστεί ως υπερτροφή όταν δίνει στον ... -
Ο αντίκτυπος του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην αγορά προϊόντων: Μια ολοκληρωμένη ανάλυση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-06)Η έλευση και η ταχεία ανάπτυξη του Διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν επιφέρει σημαντική αλλαγή στον τρόπο λειτουργίας και αλληλεπίδρασης των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές. Αυτή η αλλαγή τροφοδοτήθηκε ... -
«Πράσινος» καταναλωτισμός: Η «Πράσινη» αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)Για κάθε επιχείρηση, η κατανόηση της συμπεριφοράς των πελατών του είναι απαραίτητη. Με την πάροδο του χρόνου, ο καταναλωτής έχει επιλέξει νέα χαρακτηριστικά, ενώ άλλαξε επίσης ορισμένα από τα θεμελιώδη χαρακτηριστικά του. ...