• Διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης: Μέθοδοι Search Engine Optimization (S.E.O) και Paid Placement 

      Δαμιανάκη, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2020-12)
      Στην παρούσα εργασία αναλύθηκαν οι δύο βασικές μέθοδοι στοχευμένης διαφήμισης στις μηχανές αναζήτησης. Μέσω της βιβλιογραφικής έρευνας έγινε αναφορά στην εξέλιξη στης διαφήμισης στα σύγχρονα ψηφιακά μέσα, με ιδιαίτερη ...
    • Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) & καταναλωτική συμπεριφορά 

      Γιαννακόπουλος, Βασίλειος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09-09)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τον βαθμό κατά τον οποίο τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media) επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών. Αρχικά, μέσω διεθνούς και εγχώριας βιβλιογραφικής ...