Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "Word of mouth"
Αποτελέσματα 1-5 από 5
-
Electronic word of mouth (eWOM) viaonline social communities: effects on businesses and consumers from a geo-social approach
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-12-19)Social media has greatly impacted and reinvented marketing, as we know it today. The days when Hendry Ford was selling what he could produce, offering less choices and cheap product “any color he wants as long as it is ... -
Η διαχείριση παραπόνων πελατών και η επίδραση τους στο ξενοδοχειακό προϊόν
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΠανεπιστήμιο Αιγαίου, 2021-12-02)Στην παρούσα εργασία γίνεται προσπάθεια ανάλυσης μίας ιδιαίτερα ευαίσθητης διαδικασίας για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις την Διαχείριση των Παραπόνων των Πελατών. Η έρευνα αναδεικνύει πως τα παράπονα και η κριτική που ... -
Η επίδραση των διαδικτυακών κριτικών των καταναλωτών στην εικόνα της μάρκας και την πρόθεση αγοράς στα ηλεκτρονικά προϊόντα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05)Το διαδίκτυο και οι τεχνολογίες πληροφοριών έχουν προσφέρει νέες ευκαιρίες στους καταναλωτές να μοιράζονται με άλλα άτομα, ηλεκτρονικές αξιολογήσεις μιας σειράς προϊόντων/ υπηρεσιών. Στο τρέχον, ψηφιοποιημένο περιβάλλον, ... -
Η επιρροή των online reviews στην διαδικασία επιλογής τουριστικού καταλύματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06-26)Μια από τις διαχρονικά πιο σταθερές τάσεις των καταναλωτών είναι η προσπάθεια αποφυγής της αβεβαιότητας που προηγείται μιας αγοραστικής απόφασης. Ειδικότερα όταν η αγοραστική απόφαση αφορά προϊόντα ή υπηρεσίες υψηλής ... -
Ο ρόλος της μάρκας στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών: Μια εμπειρική μελέτη στην αγορά των κινητών τηλεφώνων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-26)Τις τελευταίες δεκαετίες και ειδικότερα στη σύγχρονη εποχή που διανύουμε, ο ρόλος της εμπλοκής του πελάτη με τη μάρκα αποδεικνύεται ολοένα και πιο σημαντικός. Η μάρκα διακρίνεται από διαφορετικές διαστάσεις οι οποίες ...