• Διαχείριση των νέων εκπαιδευτικών και ενσωμάτωσή τους στις σχολικές μονάδες με την εφαρμογή του Mentoring (Συμβουλευτική καθοδήγηση) 

      Ζαρκάδα, Ευθυμία; Μακρή, Παναγιώτα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03)
      Σκοπός. Η παρούσα εργασία σκοπεύει να αναδείξει την εφαρμογή του Mentoring στη διαχείριση των νέων εκπαιδευτικών αλλά και στην ενσωμάτωσή τους στην εκπαιδευτική – σχολική κοινότητα. Σχεδιασμός / Μεθοδολογία / Προσέγγιση. ...
    • Ένα νηπιαγωγείο για όλους 

      Μηνά, Ξανθή (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)
      Εισαγωγή: Η Ελλάδα από τις αρχές της δεκαετίας του ΄90 μέχρι και σήμερα αποτελεί μόνιμο ή ενδιάμεσο σταθμό πολλών και διαφορετικών πληθυσμιακών ομάδων που εγκαταλείπουν τη χώρα τους για μια νέα ζωή. Η άφιξη τους στον ...
    • Η διατομεακή συνεργασία και η λειτουργία των ομάδων στην παροχή υπηρεσιών υγείας 

      Ταμπουρά, Παναγιώτα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-02)
      Η παρούσα εργασία εξετάζει την περίπλοκη δυναμική της διεπαγγελματικής συνεργασίας στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης, με κύρια έμφαση στις επιπτώσεις της στα αποτελέσματα για τους ασθενείς. Η έρευνα ξεδιπλώνει μια ...
    • Η ειδική εκπαίδευση στο πλαίσιο της συμπεριληπτικής φιλοσοφίας 

      Θεοφιλάτου, Αγγελική (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)
      Εισαγωγή: Στην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζεται η εξελικτική πορεία της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης κάνοντας αναφορά στην εποχή της ιδρυματοποίησης και του αποκλεισμού, της ομαλοποίησης, της ενσωμάτωσης, της ...