Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "Πρόθεση αγοράς"
Αποτελέσματα 1-3 από 3
-
Επιχειρηματική ευφυΐα, τεχνητή & συναισθηματική νοημοσύνη, στρατηγικές αποφάσεις επιχειρήσεων και η στάση και συμπεριφορά των διαδικτυακών καταναλωτών απέναντι σε αυτές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06-23)Η παρούσα μελέτη αναπτύσσεται γύρω από ένα στρατηγικό πλαίσιο που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις στο πεδίο του μάρκετινγκ, και αναπτύσσουν εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης που στηρίζονται στα δεδομένα που συλλέγουν με διάφορους ... -
Η επίδραση της χώρας προέλευσης στην αξιολόγηση του προϊόντος και στην πρόθεση αγοράς: Η περίπτωση των επαγγελματιών σομελιέ στη Γερμανία, για τους ελληνικούς οίνους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-04-06)Η επιτυχία κάθε επιχειρηματικού εγχειρήματος εξαρτάται από την ανταπόκριση της αγοράς στην προσφερόμενη υπηρεσία ή προϊόν. Στον κλάδο του κρασιού, η επιτυχής προσέγγιση του τελικού καταναλωτή, δεν εξαρτάται απόλυτα από τον ... -
Η επίδραση των διαδικτυακών κριτικών των καταναλωτών στην εικόνα της μάρκας και την πρόθεση αγοράς στα ηλεκτρονικά προϊόντα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05)Το διαδίκτυο και οι τεχνολογίες πληροφοριών έχουν προσφέρει νέες ευκαιρίες στους καταναλωτές να μοιράζονται με άλλα άτομα, ηλεκτρονικές αξιολογήσεις μιας σειράς προϊόντων/ υπηρεσιών. Στο τρέχον, ψηφιοποιημένο περιβάλλον, ...