• Customer experience management στο B2B περιβάλλον 

      Σιδερή, Σοφία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03)
      Βασικός σκοπός της εργασίας είναι η εμπερική διερεύνηση των παραγόντων που διαμορφώνουν την πελατειακή εμπειρία στο επιχειρησιακό περιβάλλον.
    • Customer experience στην εταιρεία εστίασης Γρηγόρης 

      Ψωμιάδη, Χριστίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-12-09)
      Η εμπειρία πελάτη είναι ένας όρος που ακούγεται όλο και πιο συχνά τα τελευταία χρόνια στην αγορά και έχει απασχολήσει αρκετά τις επιχειρήσεις με τελικό σκοπό την αύξηση των πωλήσεων μέσω της αύξησης του αριθμού πιστών ...