Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-3 από 3
Ο ρόλος της μάρκας στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών: Μια εμπειρική μελέτη στην αγορά των κινητών τηλεφώνων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-26)
Τις τελευταίες δεκαετίες και ειδικότερα στη σύγχρονη εποχή που διανύουμε, ο ρόλος της εμπλοκής του πελάτη με τη μάρκα αποδεικνύεται ολοένα και πιο σημαντικός. Η μάρκα διακρίνεται από διαφορετικές διαστάσεις οι οποίες ...
Η διαμόρφωση της αξίας της μάρκας μέσω του μάρκετινγκ - Μελέτη περίπτωσης Coca-Cola
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07)
Η παρούσα εργασία έχει στόχο να μελετήσει πώς το μάρκετινγκ διαμορφώνει την αξία της μάρκας. Για τον σκοπό αυτό μελετάται η καταναλωτική συμπεριφορά και ο ρόλος της μάρκας σε προϊόντα αναψυκτικών τύπου Cola. Η εργασία ...
Επιχειρηματικό σχέδιο κατασκευής καινοτόμου διαδικτυακής εφαρμογής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-06-15)
Το παρόν επιχειρηματικό σχέδιο αφορά την σύσταση εταιρείας η οποία θα διαχειρίζεται μια διαφοροποιημένη ηλεκτρονική εφαρμογή – πλατφόρμα και θα δραστηριοποιηθεί στον κλάδο της διαφήμισης μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου, ...