Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 26
Εφαρμογές Επαυξημένης Πραγματικότητας στην Εκπαίδευση. Τα χαρακτηριστικά τους και η παιδαγωγική τους αξιοποίηση.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-07-16)
Η τεχνολογία της Επαυξημένης Πραγματικότητας (ΕΠ) ή Augmented Reality (AR) αποτελεί μια από τις τελευταίες εξελίξεις και λαμβάνει μια συνεχώς αυξανόμενη προσοχή. Πολλές έρευνες διεξάγονται σε διεθνή κλίμακα προκειμένου να ...
Διερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών που εργάζονται σε μειονοτικά δημοτικά σχολεία του Δήμου Αρριανών – Η συμβολή της εξ αποστάσεως επιμόρφωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-07-17)
Σκοπός της παρούσας ερευνητικής εργασίας είναι η διερεύνηση των
επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών που εργάζονται σε μειονοτικά δημοτικά
σχολεία του Δήμου Αρριανών, και ο τρόπος που θα μπορούσε να συμβάλει η ...
Καινοτόμες τεχνολογίες στην εκπαίδευση ατόμων με ειδικές ανάγκες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-10-08)
Εναλλακτικές μορφές επικοινωνίας και συνεργασίας στην εκπαίδευση με τη χρήση νέων τεχνολογιών και ο μετασχηματισμός του σχολείου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-10-08)
Εισαγωγή: Οι εκπαιδευτικοί οργανισμοί αποτελούν λειτουργικά συστήματα με αποστολή τους την προώθηση της μάθησης και της γνώσης. Ο σκοπός τους είναι διττός, εκπαιδευτι-κός και κοινωνικός. Η διοικητική λειτουργία των οργανισμών ...
Αξιοποίηση νέων τεχνολογιών και εκπαιδευτικών λογισμικών για την εκπαίδευση μαθητών με ΔΕΠ-Υ στα πλαίσια της συμπερίληψης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-20)
Η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής - Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ), αποτελεί μια νευροαναπτυξιακή διαταραχή οργανικής αιτιολογίας που χαρακτηρίζεται από ένα εύρος συμπτωμάτων τα οποία επηρεάζουν τη λειτουργικότητα του παιδιού ...
Παιδαγωγική αξιοποίηση των ψηφιακών παιχνιδιών σε μαθητές με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες: Στάσεις και απόψεις εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής στην Πρωτοβάθμια και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07-15)
Εισαγωγή: Στο πλαίσιο ανάδυσης μιας καινούργιας εποχής όπου οι τεχνολογικές εξελίξεις έχουν κυρίαρχο ρόλο, επιβάλλεται να ανακαλύψουμε χρήσιμους τρόπους ώστε να ενσωματώσουμε τα ψηφιακά παιχνίδια στη μαθησιακή διαδικασία. ...
Ψηφιακή διακυβέρνηση και επιχειρηματική ευφυία στο δημόσιο τομέα: Μια μελέτη περίπτωσης στην υποστήριξη αποφάσεων στο Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-04-12)
Η παρούσα διπλωματική εργασία μελετά τη συμβολή της σύγχρονης τεχνολογίας και ειδικότερα τη χρήση dashboard στη βέλτιστη διαχείριση του μεταναστευτικού/προσφυγικού φαινομένου. Αναλύει τη σύγχρονη προβληματική της μετανάστευσης ...
Διερεύνηση των Αντιλήψεων των Εκπαιδευτικών Προσχολικής Εκπαίδευσης για το Ψηφιακό Παιχνίδι ως Παιδαγωγικό Εργαλείο Μαθησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07-15)
Στις μέρες μας η σημαντικότητα του ψηφιακού παιχνιδιού στην εκπαίδευση είναι αδιαμφισβήτητη, μιας και καθιστά τη διαδικασία της μάθησης πιο ευχάριστη και δημιουργική.
Είναι ευρέως αποδεκτό ότι μέσω της χρήσης των ψηφιακών ...
Πόσο επηρεάζει την πρόοδο και εξέλιξη των μαθητών ή όχι η χρήση των νέων τεχνολογιών.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-10)
Σήμερα, η τεχνολογία γίνεται σημαντικό μέρος της εκπαιδευτικής πρακτικής.
Ωστόσο, παρά την αντίληψη ότι η εξοικείωση των μαθητών με τα τεχνολογικά εργαλεία
είναι απαραίτητη για τη μαθησιακή τους εξέλιξη, εξακολουθεί ...
Η εικονική πραγματικότητα ως εκπαιδευτικό εργαλείο καλλιέργειας κοινωνικών δεξιοτήτων στα παιδιά με διαταραχή αυτιστικού φάσματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07-15)
Εισαγωγή: Αντικείμενο εξέτασης της παρούσας εργασίας είναι η εικονική
πραγματικότητα ως εκπαιδευτικό εργαλείο καλλιέργειας κοινωνικών δεξιοτήτων στα
παιδιά με διαταραχή αυτιστικού φάσματος. Η απάντηση για την ...