Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-8 από 8
Η ψηφιακιή αφήγηση κοινωνικών ιστοριών ως μέσο για την καλλιέργεια των κοινωνικών δεξιοτήτων μαθητών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ): μια επεξηγματική μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)
Ο αυτισμός είναι μια αναπτυξιακή διαταραχή, γνωστή σε όλο τον εκπαιδευτικό κόσμο, που δε θεραπεύεται πλήρως, αλλά τα άτομα με αυτισμό μέσα από παρεμβάσεις μαθαίνουν να διαχειρίζονται τις κοινωνικές, τις συναισθηματικές ή ...
Χρήση των ΤΠΕ και άλλων εργαλείων σε παιδιά και εφήβους της ειδικής αγωγής για την ανάπτυξη των κοινωνικών τους δεξιοτήτων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)
Εισαγωγή: Στις σύγχρονες πολυσύνθετες κοινωνίες οι εξελίξεις της τεχνολογίας έχουν διαμορφώσει καινούργιες συνθήκες που επηρεάζουν πολλαπλούς τομείς της καθημερινότητας. Τα μέλη που απαρτίζουν τις σημερινές κοινωνίες ...
Η εικονική πραγματικότητα ως εκπαιδευτικό εργαλείο καλλιέργειας κοινωνικών δεξιοτήτων στα παιδιά με διαταραχή αυτιστικού φάσματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07-15)
Εισαγωγή: Αντικείμενο εξέτασης της παρούσας εργασίας είναι η εικονική
πραγματικότητα ως εκπαιδευτικό εργαλείο καλλιέργειας κοινωνικών δεξιοτήτων στα
παιδιά με διαταραχή αυτιστικού φάσματος. Η απάντηση για την ...
Η ανάπτυξη των Κοινωνικών Δεξιοτήτων μέσω του Παιχνιδιού και της Συμπερίληψης στην Προσχολική Αγωγή. Έρευνα απόψεων εκπαιδευτικών και ειδικών θεραπευτών.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-07)
Εισαγωγή: Στοχεύοντας σε έναν περισσότερο συμπεριληπτικό κόσμο, όπου η εκπαίδευση και θεραπευτική παρέμβαση θα βασίζεται σε περισσότερο παιδοκεντρικά μοντέλα, η παρούσα εργασία μελέτησε τις έννοιες της Συμπερίληψης, του ...
Το Επιτραπέζιο Παιχνίδι και οι Επιδράσεις του στην Κοινωνική Συμπεριφορά των Παιδιών Προσχολικής Ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-07)
Η παρούσα διπλωματική εργασία, εξετάζει τις επιπτώσεις των επιτραπέζιων παιχνιδιών στην κοινωνική συμπεριφορά των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Η εργασία υπογραμμίζει τη σημασία της κοινωνικής ανάπτυξης κατά την περίοδο της ...
Παιχνίδια και Στρατηγικές που προωθούν την Ενσυναίσθηση στο Νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-18)
Εισαγωγή:Η ενσυναίσθηση είναι μια βασική δεξιότητα στον κοινωνικό και συναισθηματικό τομέα που επιτρέπει στους ανθρώπους να κατανοούν και να μοιράζονται τα συναισθήματα των άλλων. Η ανάπτυξη της ενσυναίσθησης από μικρή ...
Η Δραματική Τέχνη ως παιδαγωγική μέθοδος για την ενίσχυση της κοινωνικής και συναισθηματικής ανάπτυξης των μαθητών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-07-16)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να δείξει το ρόλο που παίζει η δραματική τέχνη σαν παιδαγωγικό μέσο στην ενίσχυση της κοινωνικής και συναισθηματικής ανάπτυξης των παιδιών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Παίζει ουσιαστικό ...
Η συμβολή των ΤΠΕ στην καλλιέργεια κοινωνικών δεξιοτήτων των παιδιών προσχολικής ηλικίας στα πλαίσια της προσχολικής αγωγής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-08)
Εισαγωγή: H ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας έχει επηρρεάσει τους τομείς της ανθρώπινης ζωής. Ένας από τους τομείς αυτούς είναι και η εκπαίδευση και πιο συγκεκριμένα η προσχολική αγωγή. Η ένταξη των ΤΠΕ στην προσχολική αγωγή ...