Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-2 από 2
Η επιρροή του ψηφιακού μάρκετινγκ στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-12-16)
Η παρακάτω διπλωματική εργασία αποσκοπεί στην αναφορά, την καταγραφή και την ανάλυση των εφαρμογών του ψηφιακού μάρκετινγκ, και συγκεκριμένα των πρακτικών μέσω των οποίων αυτό υλοποιείται ή των ειδών αυτού. Επιπλέον, ...
Ο μετασχηματισμός του τραπεζικού marketing στην ψηφιακή εποχή. Απόψεις πελατών της Τράπεζας Πειραιώς για το ψηφιακό κατάστημα ebranch
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-12-16)
Αντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί το τραπεζικό μάρκετινγκ και ο ψηφιακός μετασχηματισμός των τραπεζών. Το τραπεζικό μάρκετινγκ όπως και κάθε άλλη πτυχή του μάρκετινγκ, σε οποιοδήποτε πλαίσιο, αναφέρεται στην ...