Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-5 από 5
Προσομοίωση πλήθους σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-14)
Στις μέρες μας τα σοβαρά παιχνίδια αποτελούν μια απο τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους διάδοσης πληροφορίας, εφόσον υπάρχει ενεργή αλληλεπίδραση από τον χρήστη που έρχετε σε επαφή με αυτά. Η παρούσα εφαρμογή εστιάζει στην ...
Ιδιοκτησία αρχείων μέσω της χρήσης NFT σε blockchain
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07)
H τεχνολογία blockchain χρησιμοποιήθηκε σε μεγάλη κλίμακα για πρώτη φορά από τον Satoshi Nakamoto, δημιουργό του Bitcoin το 2009. Καθώς γινόταν όλο ένα και πιο δημοφιλής άρχισε να κινεί το ενδιαφέρον αρκετών πρωτοπόρων που ...
Παιγνιώδης εφαρμογές για την ευαισθητοποίηση του κοινού για την κλιματική αλλαγή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-09)
Την αρχική διατύπωση πως η κλιματική αλλαγή αποτελεί πρόβλημα πολλών χρόνων διαδέχεται το γεγονός πως με τη χρήση σύγχρονης τεχνολογίας και πιο συγκεκριμένα του “Serious Gaming” μπορεί να βρεθεί μία λύση. Αρχικά είναι ...
Τεχνητή νοημοσύνη και εφαρμογές στα δίκτυα υπολογιστών νέας γενιάς
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-14)
Η βέλτιστη χρήση των πόρων υποδομής είναι ένα ιδιαίτερα επιθυμητό , αλλά παράλληλα πολύπλοκο έργο για τους παρόχους δικτυακού service. Αυτό συμβαίνει διότι η βέλτιστη ποσότητα τέτοιων πόρων είναι μία συνάρτηση από διάφορες ...
Διαδικτυακές εφαρμογές και ηλεκτρονικό εμπόριο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-14)
Η διπλωματική εργασία αναφέρεται, στις διαδικτυακές εφαρμογές και στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Αρχικά εξηγεί την έννοια του ηλεκτρονικού εμπορίου και το χωρίζει σε έξι βασικά χαρακτηριστικά, ενώ στην συνέχεια αναφέρεται στις ...