Search
Now showing items 1-1 of 1
Διερεύνηση απόψεων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τη συμβολή της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας στη μαθησιακή διαδικασία.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)
Εισαγωγή: Το σύγχρονο εκπαιδευτικό περιβάλλον χαρακτηρίζεται από μεγάλη ετερογένεια, δεδομένου ότι ο μαθητικός πληθυσμός συνίσταται από ξεχωριστές οντότητες με διαφορετικές ικανότητες, δεξιότητες και προέρχονται από ...