Search
Now showing items 1-3 of 3
Καλές πρακτικές μάρκετινγκ ξενοδοχειακών μονάδων. Η περίπτωση του ξενοδοχείου President.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΠανεπιστήμιο Αιγαίου, 2021-03)
Στην εν λόγω εργασία θα ασχοληθούμε αρχικά με την έννοια του τουρισμού , τις μορφές του και τις επιπτώσεις στην κοινωνία , την οικονομία και το περιβάλλον. Επιπροσθέτως θα γίνει αναφορά στο μίγμα του τουριστικού προϊόντος. ...
Η Συμβολή των Νέων Τεχνολογιών στην Λειτουργία των Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων. Μελέτη περίπτωσης Electra Hotels and Resorts
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΠανεπιστήμιο Αιγαίου, 2021-03-28)
Η σύγχρονη τεχνολογία, αποτελεί ένα κρίσιμο συστατικό για τις επιχειρήσεις φιλοξενίας και βασικό παράγοντα βιωσιμότητας και επιτυχίας τους στον 21ο αιώνα. Οι βιομηχανίες φιλοξενίας έχουν αναγνωρίσει την αποτελεσματική ...
Η διαχείριση παραπόνων πελατών και η επίδραση τους στο ξενοδοχειακό προϊόν
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΠανεπιστήμιο Αιγαίου, 2021-12-02)
Στην παρούσα εργασία γίνεται προσπάθεια ανάλυσης μίας ιδιαίτερα ευαίσθητης διαδικασίας για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις την Διαχείριση των Παραπόνων των Πελατών. Η έρευνα αναδεικνύει πως τα παράπονα και η κριτική που ...