• Ελληνικά
    • English
  • English 
    • Ελληνικά
    • English
  • Login
Search 
  •   University of West Attica Institutional Repository
  • Search
  •   University of West Attica Institutional Repository
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Η επίδραση του μείγματος μάρκετινγκ και της εμπειρίας της μάρκας στην καθαρή θέση μάρκας 

Παπαδόγκωνας, Λυκούργος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-11-25)
Η πρόσφατη κρίση του κορονοϊού επηρέασε σημαντικά τόσο την παγκόσμια οικονομία όσο και τη συμπεριφορά καταναλωτή. Η αβεβαιότητα κι ο φόβος εντάθηκαν με αποτέλεσμα να αλλάξουν ριζικά οι αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών ...

Contact Us | Send Feedback
Created by ELiDOC
 

 

Browse

All of the RepositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsAdvisorsTitlesKeywordsAcademic DepartmentsGraduate studies

My Account

Login

Discover

Academic DepartmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (1)TypeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασία (1)Graduate Studies
Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA) (1)
KeywordsBrand (1)Covid-19 (1)Εμπειρία μάρκας (1)Επωνυμία (1)Καθαρή θέση μάρκας (1)... View MoreAdvisor
Giovanis, Apostolos (1)
AuthorΠαπαδόγκωνας, Λυκούργος (1)Date Issued2022 (1)

Contact Us | Send Feedback
Created by ELiDOC