Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-2 από 2
Η επίδραση του μείγματος μάρκετινγκ και της εμπειρίας της μάρκας στην καθαρή θέση μάρκας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-11-25)
Η πρόσφατη κρίση του κορονοϊού επηρέασε σημαντικά τόσο την παγκόσμια οικονομία όσο και τη συμπεριφορά καταναλωτή. Η αβεβαιότητα κι ο φόβος εντάθηκαν με αποτέλεσμα να αλλάξουν ριζικά οι αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών ...
Ο ρόλος της μάρκας στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών: Μια εμπειρική μελέτη στην αγορά των κινητών τηλεφώνων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-26)
Τις τελευταίες δεκαετίες και ειδικότερα στη σύγχρονη εποχή που διανύουμε, ο ρόλος της εμπλοκής του πελάτη με τη μάρκα αποδεικνύεται ολοένα και πιο σημαντικός. Η μάρκα διακρίνεται από διαφορετικές διαστάσεις οι οποίες ...