Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-4 από 4
Χαρακτηριστικά νηπίων σε «κίνδυνο» για Μαθησιακές Δυσκολίες-Πρώιμη Ανίχνευση-Πρώιμη Παρέμβαση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)
Εισαγωγή: Η παρούσα εργασία διερευνά το κρίσιμο ζήτημα του εντοπισμού και της υποστήριξης των παιδιών που κινδυνεύουν από μαθησιακές δυσκολίες στο πλαίσιο του νηπιαγωγείου. Η εκ-παίδευση στην πρώιμη παιδική ηλικία θέτει ...
Χαρακτηριστικά νηπίων σε «κίνδυνο» για Μαθησιακές Δυσκολίες-Πρώιμη Ανίχνευση-Πρώιμη Παρέμβαση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)
Εισαγωγή: Η παρούσα εργασία διερευνά το κρίσιμο ζήτημα του εντοπισμού και της υποστήριξης των παιδιών που κινδυνεύουν από μαθησιακές δυσκολίες στο πλαίσιο του νηπιαγωγείου. Η εκ-παίδευση στην πρώιμη παιδική ηλικία θέτει ...
Δυσλεξία και η επιρροή της στην ψυχολογία του παιδιού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)
Η δυσλεξία αποτελεί ειδική μαθησιακή δυσκολία, ενώ αφορά τις δυσκολίες της γραφής και της ανάγνωσης. Στην παρούσα εργασία μελετάται το φαινόμενο της δυσλεξίας σε σχέση με τα προβλήματα που δημιουργεί στη ψυχολογία του ...
Δυσλεξία και η επιρροή της στην ψυχολογία του παιδιού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)
Η δυσλεξία αποτελεί ειδική μαθησιακή δυσκολία, ενώ αφορά τις δυσκολίες της γραφής και της ανάγνωσης. Στην παρούσα εργασία μελετάται το φαινόμενο της δυσλεξίας σε σχέση με τα προβλήματα που δημιουργεί στη ψυχολογία του ...