Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-4 από 4
Πόσο επηρεάζει την πρόοδο και εξέλιξη των μαθητών ή όχι η χρήση των νέων τεχνολογιών.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-10)
Σήμερα, η τεχνολογία γίνεται σημαντικό μέρος της εκπαιδευτικής πρακτικής.
Ωστόσο, παρά την αντίληψη ότι η εξοικείωση των μαθητών με τα τεχνολογικά εργαλεία
είναι απαραίτητη για τη μαθησιακή τους εξέλιξη, εξακολουθεί ...
Οι Νέες Τεχνολογίες στη διδακτική της Ιστορίας στο Δημοτικό Σχολείο και εφαρμογές σε συμπεριληπτικά μαθησιακά περιβάλλοντα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-17)
Στις μέρες μας, η αξιοποίηση της επαυξημένης πραγματικότητας στην εκπαίδευση συνδέεται με πληθώρα παιδαγωγικών αντικειμένων, μεταξύ των οποίων η ιστορία η γεωγραφία, οι φυσικές επιστήμες και οι τέχνες. Άλλωστε, η εκτεταμένη ...
Οι απόψεις των ειδικών παιδαγωγών και των θεραπευτών για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση παιδιών με ΔΑΦ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-22)
Εισαγωγή: Τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί πως η ένταξη των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας ή αλλιώς (ΤΠΕ) έχει ενσωματωθεί στην εκπαίδευση και ιδιαίτερα στην ειδική αγωγή και φαίνεται πλέον να αποτελεί ...
Η συμβολή των νέων τεχνολογιών στην προώθηση των προγραμμάτων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης σε πλαίσια ειδικής αγωγής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-24)
Στην παρούσα εργασία μελετάται κατά πόσο οι νέες τεχνολογίες συμβάλλουν θετικά στην προώθηση των προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και κατ’ επέκταση στη διαμόρφωση της περιβαλλοντικής συνείδησης από την πλευρά των ...