Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-2 από 2
Οι πολιτικές και η στρατηγική του εσωτερικού marketing ως απαραίτητα εργαλεία υλοποίησης στρατηγικών στόχων στο πλαίσιο της «πράσινης» διαχείρισης του διανοητικού κεφαλαίου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10-20)
Η αντιμετώπιση των περιβαλλοντικών ζητημάτων, όπως η θέσπιση αυστηρότερου νομοθετικού πλαισίου και η αλλαγή καταναλωτικών συνηθειών, αποτελεί πρόκληση για τους σημερινούς οργανισμούς. Ο περιβαλλοντικός προσανατολισμός και ...
Electronic word of mouth (eWOM) viaonline social communities: effects on businesses and consumers from a geo-social approach
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-12-19)
Social media has greatly impacted and reinvented marketing, as we know it today. The days when Hendry Ford was selling what he could produce, offering less choices and cheap product “any color he wants as long as it is ...