Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-5 από 5
Η προσέγγιση μαθηματικών εννοιών στην προσχολική ηλικία μέσα από βιωματική μάθηση και παράλληλη αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07-15)
Εισαγωγή: Τα παιδιά προσχολικής ηλικίας έρχονται σε επαφή με αρκετές μαθηματικές
έννοιες μέσα από το παιχνίδι και την αλληλεπίδραση με το περιβάλλον τους. Η προσχολική
αγωγή οφείλει να συστηματοποιήσει την μαθηματική ...
Ο ρόλος της τέχνης ως παράγοντας κατάρριψης κοινωνικών στερεοτύπων (φύλου, φυλής) στην πρώιμη παιδική ηλικία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07-15)
Εισαγωγή: Η τέχνη ως οντότητα κοινωνική και εκπαιδευτική, αποτελεί μια διαδικασία γνώσεων, έκφρασης ιδεών, ανατροπών και δημιουργίας καινούργιων δεδομένων. Αναγνωρίζεται ως η υπαρχή της διαφοροποίησης του ανθρώπου από το ...
Η σημασία και οι συμβολισμοί των παραμυθιών στην προσχολική ηλικία. Πώς επιδρούν τα παραμύθια στην ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών;
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-10)
Εισαγωγή: Τα παραμύθια κατέχουν σημαντικό ρόλο στην επίτευξη παιδαγωγικών και εκ-παιδευτικών στόχων. Βοηθούν τα παιδιά να προσεγγίσουν τη γνώση, να μάθουν ευχάριστα, αβίαστα και διασκεδαστικά. Διεγείρουν τη φαντασία τους, ...
Αντιλήψεις παιδαγωγών για τα έμφυλα στερεότυπα Ο ρόλος της προσχολικής αγωγής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07-15)
Εισαγωγή: Είναι γνωστό πως οι στερεοτυπικές αντιλήψεις που αφορούν το φύλο επη-ρεάζουν την ζωή του ατόμου πολύπλευρα, προκαλώντας αρνητικό αντίκτυπο. Τα έμφυ-λα στερεότυπα μπορούν να εντοπιστούν παντού, στην οικογένεια, ...
Στάσεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών και γονέων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τη συνεκπαίδευση παιδιών με ειδικές μαθησιακές ανάγκες στη γενική τάξη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02)
Εισαγωγή: Οι στάσεις και οι αντιλήψεις τόσο των εκπαιδευτικών όσο και των γονέων σχετικά με τη συνεκπαίδευση μαθητών με αναπηρίες ή κοινωνικά προβλήματα στη γενική τάξη επηρεάζονται από αρκετούς παράγοντες.
Σκοπός: Η ...