Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-1 από 1
Η θεραπευτική επίδραση της εικαστικής και μουσειακής αγωγής σε μαθητές με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)
Η παρούσα διπλωματική εργασία προκειμένου να διερευνήσει την αξιοποίηση της εικαστικής
αγωγής από τα ελληνικά μουσεία και τα θετικά αποτελέσματα αυτής στα παιδιά με ΔΑΦ,
χρησιμοποίησε την ποιοτική μεθοδολογία. Συμμετέχοντες ...