• Ελληνικά
    • English
  • English 
    • Ελληνικά
    • English
  • Login
Search 
  •   University of West Attica Institutional Repository
  • Search
  •   University of West Attica Institutional Repository
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-4 of 4

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Διαχείριση αλλαγής στον αθλητισμό εξαιτίας της πανδημίας του Covid-19 

Γεωργαντάς, Ιωάννης; Κωνσταντινίδης, Χρήστος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-22)
Στις αρχές του 2020 εμφανίστηκε μία νέα απειλή για την ανθρωπότητα. Η έξαρση ενός νέου στελέχους κορωνοϊού με την κωδική ονομασία «COVID-19» είχε αρχίσει να λαμβάνει διαστάσεις επιδημίας από τα τέλη του προηγούμενου έτους, ...
Thumbnail

Η επίδραση του μείγματος μάρκετινγκ και της εμπειρίας της μάρκας στην καθαρή θέση μάρκας 

Παπαδόγκωνας, Λυκούργος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-11-25)
Η πρόσφατη κρίση του κορονοϊού επηρέασε σημαντικά τόσο την παγκόσμια οικονομία όσο και τη συμπεριφορά καταναλωτή. Η αβεβαιότητα κι ο φόβος εντάθηκαν με αποτέλεσμα να αλλάξουν ριζικά οι αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών ...
Thumbnail

Οι επιπτώσεις της πανδημίας Covid-19 στην ελληνική επιχειρηματικότητα: Αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις, αξιοποιώντας τις ευκαιρίες 

Στεφάνου, Θεοδώρα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09-23)
Στη διπλωματική εξετάστηκαν οι επιπτώσεις της πανδημίας στην ελληνική επιχειρηματικότητα. Απώτερος στόχος ήταν να εντοπιστούν οι προκλήσεις και να αξιοποιηθούν οι νέες ευκαιρίες. Τα ερευνητικά ερωτήματα της εργασίας είναι ...
Thumbnail

Το ψηφιακό μάρκετινγκ τον καιρό της πανδημίας: απόψεις καταναλωτών 

Ρήγας, Νικόλαος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07)
Το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει μεγάλο εμπορικό αντίκτυπο στην επιχείρηση και είναι οικονομικά αποδοτικό. Επιπλέον, η τεχνολογία είναι τόσο ισχυρή που έχει τη δυνατότητα να αναζωογονήσει την οικονομία παρέχοντας τεράστιες ...

Contact Us | Send Feedback
Created by ELiDOC
 

 

Browse

All of the RepositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsAdvisorsTitlesKeywordsAcademic DepartmentsGraduate studies

My Account

Login

Discover

Academic DepartmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (4)TypeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασία (4)Graduate Studies
Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA) (4)
KeywordsCovid-19 (4)
Πανδημία (4)
Brand (1)Digital marketing (1)Euro 2020 (1)... View MoreAdvisorGiovanis, Apostolos (1)Μπουρής, Ιωάννης (1)Σαλμόν, Ιωάννης (1)Τομάρας, Πέτρος (1)AuthorΓεωργαντάς, Ιωάννης (1)Κωνσταντινίδης, Χρήστος (1)Παπαδόγκωνας, Λυκούργος (1)Ρήγας, Νικόλαος (1)Στεφάνου, Θεοδώρα (1)Date Issued
2022 (4)

Contact Us | Send Feedback
Created by ELiDOC