Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-5 από 5
Εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης στη δημιουργία παιχνιδιού ‘Βρες τις διαφορές’. Μια ανάλυση της τεχνολογικής εξέλιξης στην διασκέδαση και στην εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-23)
Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στη δημιουργία ενός παιχνιδιού με την
ονομασία «Βρες τις διαφορές» ένα απλό παιχνίδι με απλούς κανόνες καθώς ο παίχτης ως στόχο
να βρει τις διαφορές μεταξύ δύο εικόνων. Το ...
Εφαρμογή αλγορίθμου για την προσαρμογή δυσκολίας στο παιχνίδι «Βρες τις διαφορές» με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)
Η παρούσα Διπλωματική Εργασία επικεντρώνεται στη δημιουργία ενός αλγορίθμου
Τεχνητής Νοημοσύνης για το κλασσικό παιχνίδι «Βρες τις Διαφορές». Χρησιμοποιείται ο
αλγόριθμος Δέντρο Απόφασης ή Decision Tree Classifier όπου ...
Ταξινόμηση μουσικών ειδών και συστήματα συστάσεων με χρήση βαθιάς μάθησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-19)
Στο σημερινό δυναμικό μουσικό οικοσύστημα, η σημασία της ταξινόμησης μουσικών ειδών (MGC) και των συστημάτων μουσικών συστάσεων (MRS) δεν μπορεί να υπερεκτιμηθεί. Με τον πολλαπλασιασμό των ψηφιακών μουσικών πλατφορμών και ...
Ανάπτυξη συστήματος τεχνητής νοημοσύνης αναγνώρισης της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-23)
Το πεδίο της Όρασης των Υπολογιστών και της Μηχανικής Μάθησης έχει δει μεγάλες εξελίξεις
τα τελευταία χρόνια, επιτρέποντας να δημιουργηθούν διάφορες εφαρμογές που βελτιώνουν την εμπειρία του χρήστη σε ποικίλους τομείς. ...
Απαιτήσεις και τεχνολογικές προκλήσεις για την μετάβαση στην 6η γενιά κινητών επικοινωνιών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-22)
Όταν τον 1966 στις ΗΠΑ άρχισε να προβάλλεται η σειρά Star Τrek, ίσως κανείς, τότε, δεν θα μπορούσε να φανταστεί ότι η μικρή ασύρματη συσκευή επικοινωνίας που χρησιμοποιούσαν οι ηθοποιοί, και εμφανιζόταν για πρώτη φορά και ...