Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-2 από 2
Η ένταξη των μαθητών προσφύγων στο Ελληνικό σχολείο και η άποψη των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για τις διδακτικές μεθόδους στις τάξεις υποδοχής.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2020-02-11)
Το ενδιαφέρον των συντακτριών της παρούσας διπλωματικής εργασίας σχετικά με τις διδακτικές μεθόδους που αξιοποιούνται οι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στις Τάξεις Υποδοχής Προσφύγων οδήγησε στη δημιουργία αυτής ...
Διδασκαλία μαθητών με δυσλεξία στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Απόψεις εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2020)
Εισαγωγή: Κατά τα τελευταία χρόνια, αρκετές μελέτες έχουν εστιάσει την προσοχή τους στις γνώσεις των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με την ειδική μαθησιακή δυσκολία – δυσλεξία. Οι μελέτες αυτές ...