Search
Now showing items 1-4 of 4
Η επιρροή του ψηφιακού μάρκετινγκ στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-12-16)
Η παρακάτω διπλωματική εργασία αποσκοπεί στην αναφορά, την καταγραφή και την ανάλυση των εφαρμογών του ψηφιακού μάρκετινγκ, και συγκεκριμένα των πρακτικών μέσω των οποίων αυτό υλοποιείται ή των ειδών αυτού. Επιπλέον, ...
Ο μετασχηματισμός του τραπεζικού marketing στην ψηφιακή εποχή. Απόψεις πελατών της Τράπεζας Πειραιώς για το ψηφιακό κατάστημα ebranch
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-12-16)
Αντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί το τραπεζικό μάρκετινγκ και ο ψηφιακός μετασχηματισμός των τραπεζών. Το τραπεζικό μάρκετινγκ όπως και κάθε άλλη πτυχή του μάρκετινγκ, σε οποιοδήποτε πλαίσιο, αναφέρεται στην ...
Επίδραση και επιπτώσεις της COVID – 19 στις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Μέτρα και δράσεις αντιμετώπισης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-06-01)
Η υγειονομική κρίση που προκλήθηκε από την πανδημία Covid-19 προκάλεσε ιστορικών διαστάσεων επιπτώσεις στην πραγματική οικονομία. Η νόσος πλήττει μια σειρά σημαντικών επιχειρηματικών κλάδων ενώ για τη διαχείριση του ...
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός στη διαχείριση ανθρώπινων πόρων στην τοπική αυτοδιοίκηση. Μελέτη περίπτωσης Δήμου Αθηναίων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-01-27)
Η παρούσα εργασία μελετάει τον ψηφιακό μετασχηματισμό στη Δ.Α.Π. στην τοπική αυτοδιοίκηση, με εφαρμογή στην περίπτωση του Δήμου Αθηναίων. Συγκεκριμένα, μετά από εκτενή βιβλιογραφική επισκόπηση πάνω στη Δ.Α.Π. και στην ...