Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-4 από 4
Η ειδική εκπαίδευση στο πλαίσιο της συμπεριληπτικής φιλοσοφίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)
Εισαγωγή: Στην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζεται η εξελικτική πορεία της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης κάνοντας αναφορά στην εποχή της ιδρυματοποίησης και του αποκλεισμού, της ομαλοποίησης, της ενσωμάτωσης, της ...
Ο ρόλος των ΤΠΕ ως εκπαιδευτικό εργαλείο στην Ειδική Αγωγή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-16)
Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) μπορούν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο ως εκπαιδευτικό εργαλείο και κατ’αυτόν τον τρόπο να υποστηρίξουν και να βελτιώσουν την εκπαιδευτική διαδικασία στην Ειδική ...
Δικαιώματα του παιδιού και συμπεριληπτική/ενταξιακή εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02)
Δεν υπάρχει μια καθολικά εφαρμόσιμη προσέγγιση που θα πρέπει να χρησιμοποιούν όλα τα εκπαιδευτικά συστήματα για την επίτευξη δικαιοσύνης και συμμετοχικότητας. Η πορεία και τα εμπόδια που θα αντιμετωπίσει κάθε εκπαιδευτικό ...
Συμπερίληψη των παιδιών με αναπηρία στο γενικό σχολείο: προϋποθέσεις πραγμάτωσης ενός σχολείου για όλους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-16)
Στην παρούσα βιβλιογραφική ανασκόπηση διερευνώνται οι έννοιες της ειδικής αγωγής, της αναπηρίας, της ένταξης και της συμπερίληψης. Έννοιες οι οποίες δεν είναι απόλυτα σαφείς και ξεκάθαρες για όλα τα εκπαιδευτικά συστήματα ...