dc.contributor.advisor | Σέρρης, Μιχαήλ | |
dc.contributor.author | Γιακουμάκης, Ιωάννης | |
dc.contributor.author | Ανδρέου, Λουκάς | |
dc.date.accessioned | 2021-09-07T08:30:39Z | |
dc.date.available | 2021-09-07T08:30:39Z | |
dc.date.issued | 2021-06-24 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1145 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-996 | |
dc.description.abstract | Εν έτει 2020 όπου κυριαρχεί η ηλεκτρονική πληροφόρηση και ανταλλαγή δεδομένων μέσω του διαδικτύου, αυξάνεται και η ανάγκη για την ασφάλεια των δεδομένων αυτών. Η ναυτιλία φυσικά δεν θα μπορούσε να μείνει έξω από αυτή την τεχνολογική εξέλιξη, καθώς σημαντικό μέρος των διαδικασιών διαχείρισης και παρακολούθησης ενός πλοίου και του φορτίου του, γίνεται πλέον μέσω του διαδικτύου. Αυτό βέβαια έχει σαν αποτέλεσμα το πλοίο ή η ναυτιλιακή εταιρία να είναι πιο ευάλωτοι σε ένα κίνδυνο κυβερνοεπίθεσης. Καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται ολοένα και με πιο γρήγορους ρυθμούς είναι σχεδόν αδύνατο τα συστήματα ασφαλείας και προστασίας δεδομένων να είναι συνεχώς ενημερωμένα, καθώς νέα είδη απειλών ανακαλύπτονται και εφαρμόζονται σε καθημερινή βάση. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα αναφέρουμε το θεσμικό πλαίσιο που διέπει ως σήμερα την κυβερνοασφάλεια των πλοίων, καθώς και τις βέλτιστες πρακτικές που μπορούν να εφαρμοστούν για την αποφυγή μιας ενδεχόμενης κυβερνοεπίθεσης. | el |
dc.format.extent | 138 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Κυβερνοεπίθεση | el |
dc.subject | Κυβερνοασφάλεια στη ναυτιλία | el |
dc.subject | Προστασία δεδομένων | el |
dc.subject | Βέλτιστες πρακτικές κυβερνοασφάλειας | el |
dc.subject | Απειλές | el |
dc.subject | Προστασία δεδομένων | el |
dc.subject | Ασφάλεια δεδομένων | el |
dc.subject | Ασφάλεια πληροφοριών | el |
dc.subject | Διαχείριση κινδύνου | el |
dc.subject | Αξιολόγηση κινδύνου | el |
dc.subject | Εμπιστευτικότητα | el |
dc.subject | Ακεραιότητα | el |
dc.subject | Διαθεσιμότητα | el |
dc.subject | Σύστημα διαχείρισης της ασφάλειας | el |
dc.subject | Κυβερνοασφάλεια | el |
dc.subject | Cyber attack | el |
dc.subject | Maritime cyber security | el |
dc.subject | Data protection | el |
dc.subject | Security systems | el |
dc.subject | Best practices in cyber security | el |
dc.subject | Data security | el |
dc.subject | Information security, | el |
dc.subject | Risk management | el |
dc.subject | Risk assessment | el |
dc.subject | Confidentiality | el |
dc.subject | Integrity | el |
dc.subject | Security systems | el |
dc.subject | Security management system | el |
dc.subject | Iso 27001 | el |
dc.subject | Msc 428(98) | el |
dc.subject | Msc fal 1 | el |
dc.subject | Safety management standards | el |
dc.subject | Cyber security | el |
dc.subject | Malware | el |
dc.subject | Phishing | el |
dc.subject | Tanker management and self assessment | el |
dc.title | Κυβερνοασφάλεια στη ναυτιλία, νομοθεσία και βέλτιστες πρακτικές | el |
dc.title.alternative | Maritime cybersecurity, legislation and best practices | el |
dc.type | Διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Δημητρέλλου, Σωτηρία | |
dc.contributor.committee | Pagonis, Dimitris Nikos | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Ναυπηγών Μηχανικών | el |
dc.description.abstracttranslated | In 2020, while electronic information and data exchange over the internet dominates, the need for the security of such data is also increasing. Shipping, of course, could not be left out of this technological development, as an important part of the management and monitoring processes of a ship and its cargo, is now done via the internet. This, of course, means that the ship or shipping company is more vulnerable to a cyber-attack. As technology evolves faster and faster, it is almost impossible for security and data protection systems to be constantly up to date, as new types of threats are discovered and implemented on a daily basis. In this graduate work we will mention the institutional framework that has so far governing ship’s cybersecurity, as well as best practices that can be applied to prevent a possible cyber-attack. | el |